דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריכה ויזה להיות בתוקף לארה"ב?

כמה זמן צריכה ויזה להיות בתוקף לארה"ב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריכה ויזה להיות בתוקף לארה"ב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי ויזה?

ויזה היא מסמך שמונפק על ידי ממשלת מדינה המאפשר לאזרח זר להיכנס, להישאר בה או לצאת ממנה. אשרות מונפקות בדרך כלל למטרה מסוימת, כגון תיירות, עסקים או לימודים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שהמחזיק יורשה לשהות במדינה לפרק זמן מסוים, או אפילו לצמיתות.

כמה זמן צריכה ויזה להיות בתוקף לארה"ב?

על מנת להיכנס לארצות הברית, אשרה חייבת להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הכניסה. המשמעות היא שאם אזרח זר מתכנן לשהות בארצות הברית יותר משישה חודשים, הויזה שלו חייבת להיות בתוקף לפחות כל כך הרבה זמן.

תאריך תפוגה של ויזה

תאריך התפוגה של הויזה הוא היום האחרון בו יכול בעל הויזה להשתמש בה כדי להיכנס לארצות הברית. לאחר תאריך זה, הויזה אינה תקפה יותר ועל המחזיק להשיג אחת חדשה. חשוב לציין שתאריך התפוגה של הויזה אינו מעיד בהכרח על משך הזמן שהמחזיק רשאי לשהות בארצות הברית.

משך שהייה

משך השהות בארצות הברית נקבע לפי סוג הויזה שבה מחזיק האזרח הזר. לדוגמה, אשרת תייר מאפשרת בדרך כלל למחזיק לשהות בארצות הברית עד שישה חודשים. מצד שני, אשרת סטודנט עשויה לאפשר למחזיק לשהות בארצות הברית עד חמש שנים.

חידוש ויזה

במקרים מסוימים, אזרח זר עשוי לחדש את הויזה שלו לפני שתפוגה. זה נעשה בדרך כלל אם המחזיק מעוניין להאריך את שהותם בארצות הברית מעבר לתאריך התפוגה של הויזה שלו. על מנת לחדש ויזה, על המחזיק להגיש בקשה לשירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS).

השוואה מהירה

דרישת ויזה פרטים
תוֹקֶף חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הכניסה.
תאריך תפוגה היום האחרון בו יכול בעל הויזה להשתמש בה כדי להיכנס לארצות הברית.
משך שהייה נקבע לפי סוג הויזה שבה מחזיק האזרח הזר.
חידוש ויזה אולי יוכלו לחדש את הויזה שלהם לפני שתפוג.

לסיכום, ויזה לארצות הברית חייבת להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר למועד הכניסה. תאריך התפוגה של הויזה אינו מעיד בהכרח על משך הזמן שהמחזיק רשאי לשהות בארצות הברית, שכן הדבר נקבע לפי סוג הויזה שבה מחזיק האזרח הזר. במקרים מסוימים, אזרח זר עשוי לחדש את הויזה שלו לפני שתפוגה. למידע נוסף על ויזות לארצות הברית, בקר באתר משרד החוץ האמריקאי .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן