דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור ארצות הברית?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי דרישת תוקף הדרכון עבור ארצות הברית?

נסיעה לארצות הברית דורשת דרכון תקף לרוב המטיילים. הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתקופת השהות בארצות הברית. דרישה זו חלה על כל הנוסעים, כולל מי שנוסעים עם ויזה. דרישת התוקף של שישה חודשים היא כלל כללי, אך ישנם כמה חריגים. לדוגמה, אזרחי קנדה וברמודה פטורים מדרישת התוקף של שישה חודשים. בנוסף, מטיילים שנמצאים במעבר דרך ארצות הברית פטורים מדרישת התוקף של שישה חודשים.

אילו סוגי מטיילים צריכים דרכון בתוקף?

דרישת התוקף של שישה חודשים חלה על כל הנוסעים הנכנסים לארצות הברית, כולל מי שנוסעים עם ויזה. זה כולל תיירים, נוסעים עסקיים, סטודנטים וכאלה שנוסעים מסיבות אחרות. דרישת התוקף של שישה חודשים חלה גם על מי שנוסע לארצות הברית לצורך הגשת בקשה לויזה. זה כולל את אלה שמבקשים אשרת לא מהגר, כמו ויזת סטודנט או ויזת עבודה.

מה ההבדל בין דרכון לויזה?

דרכון הוא מסמך רשמי שמונפק על ידי ממשלה המזהה אדם כאזרח של אותה מדינה. אשרה, לעומת זאת, היא מסמך רשמי שמונפק על ידי ממשלה המאפשר לאדם להיכנס למדינה למטרה מסוימת. דרכון נדרש לכל המטיילים הנכנסים לארצות הברית, ללא קשר למטרת ביקורם. אשרה, לעומת זאת, נדרשת רק למי שנוסע לארצות הברית למטרה מסוימת, כגון ללמוד, לעבוד או לבקר משפחה.

האם אני צריך דרכון כדי לנסוע לארצות הברית?

כן, כל הנוסעים הנכנסים לארצות הברית חייבים להיות בעלי דרכון בתוקף. הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתקופת השהות בארצות הברית.

מה אם הדרכון שלי פג?

אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך להגיש בקשה לדרכון חדש לפני שתוכל לנסוע לארצות הברית. אתה יכול להגיש בקשה לדרכון חדש במשרד הדרכונים המקומי שלך או באינטרנט.

השוואה מהירה

מסמך דרישת תוקף
דַרכּוֹן חייב להיות תקף לפחות שישה חודשים מעבר לתקופת השהייה בארצות הברית.
וִיזָה לא חובה לכל הנוסעים, נדרש רק למי שנוסע לארצות הברית למטרה מסוימת.

לסיכום, כל הנוסעים הנכנסים לארצות הברית חייבים להיות בעלי דרכון בתוקף. הדרכון חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתקופת השהות בארצות הברית. מי שנוסע לארצות הברית למטרה מסוימת עשוי גם להזדקק לקבל ויזה. אם פג תוקפו של הדרכון שלך, תצטרך להגיש בקשה לדרכון חדש לפני שתוכל לנסוע לארצות הברית. למידע נוסף על דרכונים וויזה, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן