דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך פרילנסר לשמור קבלות?

כמה זמן צריך פרילנסר לשמור קבלות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך פרילנסר לשמור קבלות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהן קבלות?

קבלות הן מסמכים שמוכיחים שרכשת משהו. הם בדרך כלל מודפסים או נשלחים אליך באימייל לאחר ביצוע רכישה. ניתן להשתמש בהם ממגוון סיבות, כמו לצורכי מס, כדי להוכיח שרכשת משהו, או להחזרת פריט.

מדוע קבלות חשובות לפרילנסרים?

קבלות חשובות לפרילנסרים מכיוון שניתן להשתמש בהן למעקב אחר הוצאות וניכויים. מעקב אחר ההוצאות חשוב לפרילנסרים מכיוון שהוא יכול לעזור להם לחסוך כסף במסים. בנוסף, זה יכול לעזור לפרילנסרים לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלהם, מה שיכול להיות שימושי עבור תקציב ותכנון פיננסי.

כמה זמן צריכים פרילנסרים לשמור קבלות?

כלל האצבע הכללי הוא שעצמאיים צריכים לשמור את הקבלות שלהם למשך שלוש שנים לפחות. הסיבה לכך היא ש-IRS יכול לבדוק דוחות מס עד שלוש שנים לאחר הגשתם. בנוסף, לחלק מהמדינות יש תקופת התיישנות ארוכה יותר עבור ביקורת, לכן חשוב לבדוק עם המדינה שלך כדי לקבוע כמה זמן עליך לשמור את הקבלות שלך.

מה אם אין לי קבלה?

אם אין לך קבלה על רכישה, עדיין תוכל להשתמש ברכישה כניכוי. עם זאת, יהיה עליך לספק הוכחה לרכישה. ניתן לעשות זאת על ידי מתן דפי בנק, דפי כרטיס אשראי או מסמכים אחרים המעידים על הרכישה.

מה אם אין לי מקום לאחסן קבלות?

אם אין לך מקום לאחסן את הקבלות שלך, תוכל לסרוק אותן ולאחסן אותן בצורה דיגיטלית. זה יאפשר לך לעקוב אחר הקבלות שלך מבלי לתפוס מקום פיזי. בנוסף, אתה יכול להשתמש באפליקציית מעקב קבלות כדי לעזור לך לעקוב אחר הקבלות שלך.

סיכום

כעצמאי, חשוב לעקוב אחר הקבלות. אתה צריך לשמור את הקבלות שלך לפחות שלוש שנים, מכיוון ש-IRS יכול לבדוק דוחות מס עד שלוש שנים לאחר הגשתם. אם אין לך קבלה, אתה עדיין יכול להשתמש ברכישה כניכוי, אך תצטרך לספק הוכחה לרכישה. אם אין לך מקום לאחסן את הקבלות שלך, תוכל לסרוק אותן ולאחסן אותן בצורה דיגיטלית או להשתמש באפליקציית מעקב קבלות. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן