דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך לקחת רואקוטן?

כמה זמן צריך לקחת רואקוטן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך לקחת רואקוטן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה רואקוטן?

רואקוטן, הידוע גם בשם איזוטרטינואין, הוא תרופה המשמשת לטיפול באקנה חמורה. זוהי צורה של ויטמין A, ופועלת על ידי הפחתת כמות השמן המיוצר על ידי העור. זה בדרך כלל מרשם לאנשים שלא הגיבו לטיפולים אחרים, כגון אנטיביוטיקה או טיפולים מקומיים.

כיצד פועל רואקוטן?

רואקוטן פועל על ידי הפחתת כמות השמן המיוצר על ידי העור. זה עוזר להפחית את מספר נגעי האקנה, ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת. זה גם עוזר להפחית את הסיכון להצטלקות.

כמה זמן צריך לקחת רואקוטן?

רואקוטן נלקח בדרך כלל לתקופה של 16 עד 24 שבועות. במהלך תקופה זו, המינון גדל בהדרגה עד להשגת האפקט הרצוי. לאחר מכן, המינון מופחת בהדרגה עד להפסקה מוחלטת.

תופעות לוואי של רואקוטן

רואקוטן יכול לגרום למגוון תופעות לוואי, כולל עור יבש, יובש בעיניים ורגישות מוגברת לשמש. זה יכול גם לגרום לדיכאון ולבעיות נפשיות אחרות. חשוב לדון בכל תופעות לוואי אפשריות עם הרופא שלך לפני תחילת הטיפול.

למי אסור ליטול רואקוטן?

אסור ליטול רואקוטן לנשים בהריון, מכיוון שהוא עלול לגרום למומים מולדים. כמו כן, אסור ליטול אותו על ידי אנשים שמניקים, מכיוון שהוא יכול לעבור לחלב אם. אנשים עם מחלת כבד או כליות גם לא צריכים לקחת רואקוטן.

סיכום

רואקוטן היא תרופה רבת עוצמה שיכולה לשמש לטיפול באקנה חמורה. זה נלקח בדרך כלל במשך 16 עד 24 שבועות, והמינון גדל בהדרגה עד להשגת האפקט הרצוי. זה יכול לגרום למגוון תופעות לוואי, ואסור ליטול אותו על ידי נשים בהריון, נשים מניקות או אנשים עם מחלת כבד או כליות. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן