דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להשרות זרעי פשתן?

כמה זמן צריך להשרות זרעי פשתן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להשרות זרעי פשתן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהם זרעי פשתן?

זרעי פשתן הם זרע קטן בטעם אגוזי ועמוס בתזונה. הם מקור נהדר לסיבים, חומצות שומן אומגה 3 וליגננים, שהם תרכובות שעשויות לעזור להפחית את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים. זרעי פשתן הם גם מקור טוב לחלבון, מגנזיום וזרחן.

למה להשרות זרעי פשתן?

השריית זרעי פשתן עוזרת להפוך אותם לעיכול יותר ומעלה את ערכם התזונתי. כאשר זרעי פשתן מושרים, הקליפה החיצונית מתרככת, מה שמקל על גופך לספוג את החומרים המזינים שבתוכו. השרייה גם עוזרת לפרק את החומצה הפיטית, שהיא תרכובת שעלולה להפריע לספיגה של מינרלים.

כמה זמן כדאי להשרות זרעי פשתן?

משך הזמן שאתה צריך להשרות זרעי פשתן תלוי בסוג זרעי הפשתן שאתה משתמש. עבור זרעי פשתן שלמים, כדאי להשרות אותם לפחות 8 שעות. עבור זרעי פשתן טחונים, כדאי להשרות אותם לפחות 4 שעות.

איך להשרות זרעי פשתן

כדי להשרות זרעי פשתן, תזדקק לקערה, מים ומסננת. התחל בהוספת זרעי הפשתן לקערה ואז הוסף מספיק מים כדי לכסות את הזרעים. הניחו לזרעים להיספג למשך הזמן המומלץ, תוך ערבוב מדי פעם. לאחר שהזרעים סיימו להשרות, מסננים את המים ושוטפים את הזרעים במים מתוקים.

מה לעשות עם זרעי פשתן מושרים

לאחר שזרעי הפשתן הושרו, ניתן להשתמש בהם במגוון מתכונים. אתה יכול להוסיף אותם לשייקים, שיבולת שועל, יוגורט או מאפים. אפשר לפזר אותם גם על סלטים או להשתמש בהם כתוספת למרקים ותבשילים.

סיכום

השריית זרעי פשתן היא דרך קלה להעלות את ערכם התזונתי ולהפוך אותם לעיכולים יותר. משך הזמן שאתה צריך להשרות זרעי פשתן תלוי בסוג זרעי הפשתן שאתה משתמש. לאחר שזרעי הפשתן הושרו, ניתן להשתמש בהם במגוון מתכונים. למידע נוסף על זרעי פשתן, מצא מידע נוסף בויקיפדיה או צפה בסרטונים על זרעי פשתן ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן