דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להשרות שעועית מאש?

כמה זמן צריך להשרות שעועית מאש?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להשרות שעועית מאש?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה שעועית מש?

שעועית מש היא סוג של קטניות הפופולריות באזורים רבים בעולם. הם סוג של שעועית המשמשת לעתים קרובות במרקים, תבשילים ומנות אחרות. הם מקור נהדר לחלבון וסיבים, והם גם סבירים מאוד. שעועית מאש היא סוג של שעועית המשמשת לעתים קרובות במטבח המזרח התיכון והים תיכוני. הם סוג של שעועית המשמשת לעתים קרובות במנות כמו חומוס, פלאפל ומנות אחרות. הם מקור נהדר לחלבון וסיבים, והם גם מאוד סבירים.

למה להשרות שעועית מאש?

השריית שעועית מש היא שלב חשוב בהכנתם לבישול. השריית השעועית עוזרת לרכך אותה, מה שמקל עליהן לבשל. זה גם עוזר להפחית את זמן הבישול, כמו גם להפחית את כמות התרכובות המייצרות גז בפולים. השריית השעועית גם עוזרת להפחית את כמות החומצה הפיטית, שהיא תרכובת שנמצאת בשעועית שיכולה להפריע לספיגה של מינרלים. השריית השעועית עוזרת להפחית את כמות החומצה הפיטית, והופכת את השעועית למזינה יותר.

כמה זמן צריך להשרות שעועית מאש?

את שעועית המאש יש להשרות לפחות 8 שעות, אך רצוי למשך הלילה. זה יעזור לרכך את השעועית ולקצר את זמן הבישול. חשוב לוודא שהשעועית שקועה לחלוטין במים בתהליך ההשריה.

טיפים להשריית שעועית מש

הנה כמה טיפים להשריית שעועית מש:

  • הקפידו להשתמש במים קרים בעת השריית השעועית.
  • הוסף כפית סודה לשתייה למי ההשריה כדי לעזור לרכך את השעועית.
  • החלף את מי ההשריה לפחות פעם אחת במהלך תהליך ההשריה.
  • משרים את השעועית ל-8 שעות לפחות, אך רצוי למשך הלילה.
  • מסננים את השעועית ושוטפים אותם לפני הבישול.

איך לבשל שעועית מש ספוגה

לאחר השריית השעועית, ניתן לבשל אותה במגוון דרכים. ניתן להרתיח, לאדות, או אפילו לבשל בסיר איטי. בעת הרתיחה של השעועית, חשוב לוודא שהמים רותחים לפני הוספת השעועית. מרתיחים את השעועית כ-45 דקות, או עד שהם רכים. בעת אידוי השעועית, חשוב לוודא שהמים רותחים לפני הוספת השעועית. לאדות את השעועית כ-20 דקות, או עד שהיא רכה. כשמבשלים את השעועית בסיר לבישול איטי, חשוב לוודא שהמים רותחים לפני הוספת השעועית. מבשלים את השעועית על נמוכה כ-8 שעות, או עד שהיא רכה.

סיכום

השריית שעועית מש היא שלב חשוב בהכנתם לבישול. השריית השעועית עוזרת לרכך אותה, מה שמקל עליהן לבשל. זה גם עוזר להפחית את זמן הבישול, כמו גם להפחית את כמות התרכובות המייצרות גז בשעועית. השריית השעועית גם עוזרת להפחית את כמות החומצה הפיטית, שהיא תרכובת שנמצאת בשעועית שיכולה להפריע לספיגה של מינרלים. את שעועית המאש יש להשרות לפחות 8 שעות, אך רצוי למשך הלילה. זה יעזור לרכך את השעועית ולקצר את זמן הבישול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן