דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך להיות ער ביום?

כמה זמן צריך להיות ער ביום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך להיות ער ביום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן אתה צריך להיות ער בכל יום?

בכל מה שקשור לכמה זמן אתה צריך להיות ער בכל יום, אין תשובה חד משמעית. כל אחד שונה ויש לו צרכים ולוחות זמנים שונים. עם זאת, יש כמה הנחיות כלליות שיכולות לעזור לך לקבוע כמה זמן אתה צריך להיות ער בכל יום. משך הזמן שאתה צריך להיות ער בכל יום תלוי במספר גורמים, כולל גילך, אורח החיים והבריאות הכללית שלך. בדרך כלל, מבוגרים צריכים לשאוף לישון בין 7 ל-9 שעות בכל לילה. זוהי כמות השינה המומלצת לבריאות וביצועים מיטביים.

טיפים להישאר ער במהלך היום

אם אתה מוצא את עצמך מתקשה להישאר ער במהלך היום, יש כמה טיפים שיכולים לעזור.

לישון מספיק

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי להישאר ער במהלך היום הוא לישון מספיק. ודא שאתה מקבל את 7-9 שעות השינה המומלצות בכל לילה. זה יעזור להבטיח שאתה נח היטב ומוכן לקחת על עצמך את היום.

תרגיל

פעילות גופנית היא דרך מצוינת להישאר ער וערני במהלך היום. פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור להגביר את רמות האנרגיה שלך ולהשאיר אותך ער וערני.

אכלו מזון בריא

אכילת מזון בריא יכולה גם לעזור לך להישאר ער במהלך היום. אכילת מזונות עשירים בחלבון ופחמימות מורכבות יכולה לעזור לשמור על רמות האנרגיה שלך ולעזור לך להישאר ערניים.

קח הפסקות

הפסקות קבועות במהלך היום יכולות לעזור לכם להישאר ערים וערניים. לקחת כמה דקות כדי להתרחק מהעבודה שלך ולעשות הליכה קצרה או לעשות קצת מתיחות יכול לעזור לך להישאר מרוכז ומלא אנרגיה.

סיכום

בכל מה שקשור לכמה זמן אתה צריך להיות ער בכל יום, אין תשובה חד משמעית. כל אחד שונה ויש לו צרכים ולוחות זמנים שונים. עם זאת, יש כמה הנחיות כלליות שיכולות לעזור לך לקבוע כמה זמן אתה צריך להיות ער בכל יום. ודא שאתה מקבל 7-9 שעות שינה מומלצות בכל לילה, פעילות גופנית סדירה, אכילת מזון בריא ולקחת הפסקות קבועות במהלך היום. טיפים אלה יכולים לעזור לך להישאר ער וערני במהלך היום ולהפיק את המרב מהיום שלך. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן