דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי להישאר במיטה?

כמה זמן כדאי להישאר במיטה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי להישאר במיטה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

היתרונות של שהייה במיטה

שהייה במיטה יכולה להועיל לבריאות ולרווחתך. זה יכול לעזור לך לקבל את המנוחה שאתה צריך כדי לתפקד כראוי, להפחית מתח, ואפילו לשפר את מצב הרוח שלך. אבל כמה זמן כדאי להישאר במיטה? משך הזמן שאתה צריך להישאר במיטה תלוי במגוון גורמים, כולל גילך, אורח החיים והבריאות שלך. באופן כללי, מבוגרים צריכים לשאוף לישון בין שבע לתשע שעות בכל לילה. עם זאת, אם אתה מרגיש עייף במיוחד, ייתכן שתצטרך להישאר במיטה זמן רב יותר.

כמה זמן כדאי להישאר במיטה?

משך הזמן שאתה צריך להישאר במיטה תלוי בצרכים האישיים שלך. אם אתה מרגיש עייף במיוחד, ייתכן שתצטרך להישאר במיטה יותר משבע עד תשע השעות המומלצות. אם אתה מבוגר, אתה צריך לשאוף לישון לפחות שבע עד תשע שעות בכל לילה. אם אתה מרגיש עייף במיוחד, ייתכן שתצטרך להישאר במיטה זמן רב יותר. אם אתה ילד או נער, ייתכן שתזדקק ליותר שינה מאשר מבוגרים. הקרן הלאומית לשינה ממליצה לילדים בגילאי שש עד שלוש עשרה לישון תשע עד אחת עשרה שעות בכל לילה, בעוד שבני נוער בגילאי ארבע עשרה עד שבע עשרה צריכים לישון שמונה עד עשר שעות בלילה.

טיפים לשהייה ארוכה יותר במיטה

אם אתה מתקשה להישאר במיטה במשך הזמן המומלץ, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. ראשית, ודא שחדר השינה שלך נוח ומתאים לשינה. המשמעות היא לשמור על החדר חשוך, שקט ובטמפרטורה נוחה. כדאי גם להימנע ממסכים והסחות דעת אחרות לפני השינה. שנית, קבע סדר שעות שינה קבועות. ללכת לישון ולהתעורר באותה שעה בכל יום יכולים לעזור לגוף להיכנס למחזור שינה-ערות קבוע. לבסוף, הימנע מקפאין וממריצים אחרים לפני השינה. קפאין יכול להקשות על ההירדמות ולהישאר ישן.

מתי לפנות לרופא

אם אתה מתקשה לישון, עליך לדבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לזהות כל מצב רפואי בסיסי שעלול לגרום לבעיות השינה שלך ולהמליץ על טיפולים. הרופא שלך עשוי גם להמליץ על שינויים באורח החיים, כגון פעילות גופנית באופן קבוע, הימנעות מקפאין ואלכוהול לפני השינה, וקביעת לוח זמנים קבוע לשינה.

בשורה התחתונה

שהייה במיטה יכולה להועיל לבריאות ולרווחתך. באופן כללי, מבוגרים צריכים לשאוף לישון בין שבע לתשע שעות בכל לילה. אם אתה מרגיש עייף במיוחד, ייתכן שתצטרך להישאר במיטה זמן רב יותר. אם אתה מתקשה לישון, דבר עם הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך לזהות כל מצב רפואי בסיסי שעלול לגרום לבעיות השינה שלך ולהמליץ על טיפולים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה , או צפה בסרטונים ביוטיוב על כמה זמן עליך להישאר במיטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן