דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך לדגור ביצי ברווז?

כמה זמן צריך לדגור ביצי ברווז?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן צריך לדגור ביצי ברווז?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי תקופת הדגירה של ביצי ברווז?

ביצי ברווז הן בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים לבקוע עופות משלהם. אבל כמה זמן לוקח לביצי ברווז לדגור? תקופת הדגירה של ביצי ברווז היא 28 ימים, או ארבעה שבועות. זה מעט ארוך יותר מתקופת הדגירה של ביצי תרנגולת, שהיא 21 יום. תקופת הדגירה של ביצי ברווז עקבית יחסית, ללא קשר לגזע הברווז. עם זאת, ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על תקופת הדגירה. לדוגמה, הטמפרטורה והלחות של האינקובטור יכולים להשפיע על קצב ההתפתחות של עובר הברווז.

איך לדגור ביצי ברווז

ברגע שיש לך את ביצי הברווז שלך, תצטרך להקים אינקובטור. אינקובטור הוא מכשיר המספק את הטמפרטורה והלחות האופטימליים להתפתחות הביצים. יש להגדיר את הטמפרטורה ל-99.5°F (37.5°C) ולחות ל-65-75%. לאחר הקמת האינקובטור, אתה יכול להניח את הביצים בפנים. הקפידו להפוך את הביצים לפחות שלוש פעמים ביום כדי להבטיח התפתחות אחידה. כדאי גם לבדוק את הטמפרטורה והלחות של האינקובטור באופן קבוע כדי לוודא שהוא ברמה הנכונה.

נרות ביצי ברווז

נרות הוא תהליך המשמש לבדיקת התפתחות עובר הברווז. אתה יכול לעשות זאת על ידי הארת אור בהיר דרך קליפת הביצה. אם הביצית פורייה, אתה אמור להיות מסוגל לראות את הוורידים ואת העובר בפנים. הנר צריך להיעשות לפחות פעם בשבוע במהלך תקופת הדגירה. זה יעזור לך לעקוב אחר התפתחות העובר ולוודא שהוא מתקדם כמו שצריך.

בקיעת ביצי ברווז

לאחר סיום תקופת הדגירה, ביצי הברווז אמורות להיות מוכנות לבקיעה. אתה יכול לעזור לברווזונים לבקוע על ידי הקשה עדינה על קליפת הביצה. זה יעזור לברווזון לפרוץ את קליפת הביצה. לאחר שהברווזון בקע, כדאי להעביר אותו למגדלור. דובר הוא סביבה חמה ובטוחה לברווזון לגדול ולהתפתח. הטמפרטורה של הדובר צריכה להיות סביב 95°F (35°C).

שיטות עבודה מומלצות לדגירת ביצי ברווז

  • שמור על האינקובטור בטמפרטורה ולחות עקביים.
  • הופכים את הביצים לפחות שלוש פעמים ביום.
  • הדלק את הביצים לפחות פעם בשבוע.
  • הקש בעדינות על קליפת הביצה כדי לעזור לברווזון לבקוע.
  • העבר את הברווזון לדוגרת לאחר בקיעתו.

דגירת ביצי ברווז יכולה להיות חוויה מתגמלת. עם ההתקנה הנכונה וטיפול נאות, אתה יכול להצליח לבקוע את הברווזונים שלך. למידע נוסף על דגירת ביצי ברווז, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן