דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך לבשל מרק ירקות?

כמה זמן צריך לבשל מרק ירקות?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן צריך לבשל מרק ירקות?

כמה זמן צריך לבשל מרק ירקות?

מרק ירקות הוא ארוחה טעימה ומזינה שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. אבל כמה זמן צריך לבשל את זה בשביל הטעם והמרקם הטובים ביותר? התשובה תלויה בסוג הירקות שבהם אתה משתמש ובעקביות הרצויה של המרק שלך. ניתן לבשל מרק ירקות על הכיריים, בסיר איטי או בסיר לחץ. כל שיטה דורשת זמן בישול שונה, לכן חשוב לדעת כמה זמן לבשל את המרק שלך כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

מרק ירקות כיריים

מרק ירקות כיריים הוא הדרך המהירה והקלה ביותר להכין מרק טעים. זמן הבישול של מרק ירקות על כיריים תלוי בסוג הירקות שבהם אתה משתמש. בישול ירקות שורש, כגון תפוחי אדמה, גזר ולפת, לוקח הכי הרבה זמן. יש לבשל אותם לפחות 30 דקות, או עד שהם רכים. ירקות בבישול מהיר יותר, כמו קישואים, דלעת ושעועית ירוקה, יש להוסיף למרק לאחר בישול ירקות השורש במשך 15 דקות לפחות. יש לבשל את הירקות הללו במשך 10-15 דקות נוספות, או עד שהם רכים.

מרק ירקות בבישול איטי

מרק ירקות בבישול איטי הוא דרך מצוינת להכין מרק טעים במינימום מאמץ. זמן הבישול של מרק ירקות בבישול איטי תלוי בסוג הירקות שבהם אתה משתמש. ירקות שורש, כגון תפוחי אדמה, גזר ולפת, יש לבשל לפחות 4-6 שעות על אש נמוכה. יש להוסיף למרק ירקות בבישול מהיר יותר, כגון קישואים, דלעת ושעועית ירוקה לאחר בישול ירקות השורש במשך שעתיים לפחות. יש לבשל את הירקות הללו במשך 1-2 שעות נוספות, או עד שהם רכים.

סיר לחץ מרק ירקות

מרק ירקות בסיר לחץ הוא דרך מצוינת להכין מרק טעים בשבריר מהזמן. זמן הבישול של מרק ירקות בסיר לחץ תלוי בסוג הירקות שבהם אתה משתמש. יש לבשל ירקות שורש, כמו תפוחי אדמה, גזר ולפת, לפחות 5 דקות בלחץ גבוה. ירקות בבישול מהיר יותר, כמו קישואים, דלעת ושעועית ירוקה, יש להוסיף למרק לאחר בישול ירקות השורש במשך 3 דקות לפחות. יש לבשל את הירקות הללו במשך 2-3 דקות נוספות, או עד שהם רכים.

השוואה מהירה

שיטת בישול ירקות שורש ירקות בבישול מהיר יותר
כיריים 30 דקות 10-15 דקות
בישול איטי 4-6 שעות 1-2 שעות
סיר לחץ 5 דקות 2-3 דקות

לא משנה באיזו שיטת בישול תבחרו, חשוב לשים עין על המרק שלכם ולהתאים את זמן הבישול לפי הצורך. אם המרק שלכם סמיך מדי, הוסיפו עוד נוזלים והמשיכו לבשל. אם המרק שלך דליל מדי, מנמיכים את האש וממשיכים לבשל עד שהוא מגיע לסמיכות הרצויה. מרק ירקות הוא ארוחה טעימה ומזינה שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. עם קצת תכנון וכמה מרכיבים פשוטים, תוכלו להכין מרק טעים תוך זמן קצר. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לקערת מרק מנחמת, זכרו לזכור את זמני הבישול הללו לקבלת הטעם והמרקם הטובים ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן