דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לבשל תירס בסיר לחץ?

כמה זמן כדאי לבשל תירס בסיר לחץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לבשל תירס בסיר לחץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בישול תירס בסיר לחץ

בישול תירס בסיר לחץ הוא דרך מצוינת להשיג תוצאה טעימה, רכה וטעימה בשבריר מהזמן שייקח לבשל אותו על הכיריים. סירי לחץ הם כלי מצוין לטבחים עסוקים שרוצים להעמיד את ארוחת הערב על השולחן במהירות, ותירס הוא אחד הירקות הטובים ביותר לבישול בסיר לחץ.

הכנת התירס

לפני שתתחיל לבשל, תצטרך להכין את התירס. התחל בקליפת התירס והסרת המשי. לאחר מכן, שטפו את התירס תחת מים קרים כדי להסיר לכלוך או פסולת. אם אתה משתמש בתירס קפוא, אתה יכול לדלג על שלב זה.

בישול התירס

לאחר הכנת התירס, אתה מוכן להתחיל לבשל. מניחים את התירס בסיר הלחץ ומוסיפים מספיק מים לכיסוי התירס. אבטח את המכסה והגדר את סיר הלחץ ללחץ גבוה. מבשלים את התירס במשך 3 דקות. לאחר שהטיימר כבה, שחרר את הלחץ ופתח את המכסה.

מגישים את התירס

לאחר בישול התירס, ניתן להגיש אותו כפי שהוא או לתבל אותו בחמאה, מלח ופלפל. אם אתה משתמש בתירס במתכון, אתה יכול להשתמש בו מיד. אם אתה מגיש אותו כתוספת, אתה יכול לתת לו להתקרר כמה דקות לפני ההגשה.

טיפים לבישול תירס בסיר לחץ

כשמבשלים תירס בסיר לחץ, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. ראשית, ודא שסיר הלחץ אטום כהלכה לפני שתתחיל לבשל. אם האיטום לא הדוק, הלחץ לא יצטבר והתירס לא יתבשל כמו שצריך. שנית, השתמשו במספיק מים כדי לכסות את התירס. מעט מדי מים עלולים לגרום לשריפת התירס, ויותר מדי מים עלולים להפוך אותו לדייסתי. לבסוף, הקפד לשחרר את הלחץ במהירות לאחר כיבוי הטיימר. זה יעזור למנוע מהתירס להתבשל יתר על המידה.

שאלות ותשובות

האם אפשר לבשל תירס קפוא בסיר לחץ?

כן, אפשר לבשל תירס קפוא בסיר לחץ. רק הקפידו להוסיף מספיק מים כדי לכסות את התירס ולבשל אותו במשך 3 דקות בלחץ גבוה.

האם אני יכול לבשל ירקות אחרים בסיר לחץ?

כן, אתה יכול לבשל ירקות אחרים בסיר לחץ. ניתן לבשל את רוב הירקות תוך 3-5 דקות בלחץ גבוה.

האם אני יכול לבשל תירס על הכיריים?

כן, אתה יכול לבשל תירס על הכיריים. זה ייקח בערך 10-15 דקות לבשל את התירס, תלוי עד כמה רך אתה רוצה אותו.

האם אני יכול להשתמש בסיר לחץ כדי לאדות תירס?

כן, אתה יכול להשתמש בסיר לחץ כדי לאדות תירס. פשוט הוסף מספיק מים כדי לכסות את התירס ולבשל אותו במשך 3 דקות בלחץ גבוה.

סיכום

בישול תירס בסיר לחץ הוא דרך מצוינת להשיג תוצאה טעימה, רכה וטעימה בשבריר מהזמן שייקח לבשל אותו על הכיריים. התחל בהכנת התירס ולאחר מכן הנח אותו בסיר הלחץ עם מספיק מים כדי לכסות אותו. מבשלים את התירס 3 דקות בלחץ גבוה ואז שחררו את הלחץ במהירות. מגישים את התירס כפי שהוא או מתבלים אותו בחמאה, מלח ופלפל. עם כמה טיפים פשוטים, אתה יכול לקבל תירס מושלם בכל פעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן