דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לטורקיה?

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לטורקיה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן צריך דרכון להיות תקף לטורקיה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דרישות תוקף דרכון לטורקיה

נסיעה לטורקיה מצריכה דרכון תקף, אך משך הזמן שהדרכון חייב להיות תקף תלוי בלאום של הנוסע. באופן כללי, דרכון צריך להיות בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הכניסה לטורקיה. עם זאת, ייתכן שאזרחי מדינות מסוימות יידרשו להחזיק בדרכון בתוקף לפרק זמן ארוך יותר.

תוקף דרכון לאזרחי האיחוד האירופי

אזרחי האיחוד האירופי (האיחוד האירופי) נדרשים להחזיק בדרכון בתוקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך הכניסה לטורקיה. דרישה זו חלה על אזרחי כל מדינות האיחוד האירופי, כולל אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, פולין, פורטוגל, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שוודיה ובריטניה.

תוקף דרכון לאזרחים של מדינות אחרות

אזרחים של מדינות שאינן האיחוד האירופי נדרשים להחזיק בדרכון בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך הכניסה לטורקיה. דרישה זו חלה על אזרחי כל המדינות, כולל אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, ניו זילנד, דרום אפריקה וארצות הברית.

מסמכים אחרים הנדרשים לכניסה לטורקיה

בנוסף לדרכון תקף, מטיילים לטורקיה עשויים להידרש להציג גם מסמכים נוספים, כגון ויזה או אישור שהייה. סוג המסמך הנדרש תלוי בלאום של המטייל ובמשך שהותו בטורקיה.

דרישות ויזה לאזרחי האיחוד האירופי

אזרחי האיחוד האירופי אינם נדרשים לקבל ויזה לשהייה של עד 90 יום בטורקיה. עם זאת, הם עשויים להידרש להציג אישור שהייה בתוקף אם הם מתכננים לשהות בטורקיה יותר מ-90 יום.

דרישות ויזה לאזרחים של מדינות אחרות

אזרחים של מדינות שאינן האיחוד האירופי נדרשים לקבל ויזה לשהייה של עד 90 יום בטורקיה. אשרות ניתן לקבל משגרירות טורקיה או הקונסוליה במדינת הולדתו של המטייל.

השוואה מהירה

מדינה תוקף הדרכון דרישות אשרה
האיחוד האירופאי 3 חודשים לא נדרש לשהייה של עד 90 יום
מדינות אחרות 6 חודשים נדרש לשהייה של עד 90 יום

כשנוסעים לטורקיה, חשוב לוודא שהדרכון שלכם תקף למשך הזמן הנדרש. בנוסף, ייתכן שיהיה עליך לקבל אשרה או אשרת שהייה, בהתאם ללאום שלך ומשך השהות שלך. כמו כן, חשוב לוודא כי ברשותכם כל המסמכים הדרושים וכי הם מעודכנים. אם אתם מתכננים לנסוע לטורקיה, מומלץ לבדוק את דרישות תוקף הדרכון ודרישות הויזה למדינה שלכם לפני היציאה. כך תבטיחו שיש לכם את כל המסמכים הדרושים ושהם תקפים למשך הזמן הנדרש. בנוסף, חשוב לוודא שברשותכם כל המסמכים הדרושים ושהם מעודכנים. על ידי עמידה בדרישות תוקף הדרכון ודרישות הויזה לטורקיה, אתה יכול להבטיח שהטיול שלך לטורקיה יעבור בצורה חלקה ושיש לך את כל המסמכים הדרושים. זה יעזור להפוך את הטיול שלך לטורקיה לבטוח ומהנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן