דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן צריך דרכון תקף ליוון?

כמה זמן צריך דרכון תקף ליוון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. כמה זמן צריך דרכון תקף ליוון?

דרישות דרכון ליוון

יוון היא יעד תיירותי פופולרי, ואנשים רבים מבקרים בכל שנה כדי לחקור את ההריסות העתיקות של המדינה, החופים המדהימים והתרבות התוססת של המדינה. אבל לפני שאתה יכול לצאת להרפתקה היוונית שלך, אתה צריך לוודא שיש לך את המסמכים הנכונים. במאמר זה, נדון בדרישות הדרכון עבור יוון ומדינות אחרות.

האם אתה צריך דרכון כדי לבקר ביוון?

כן, אתה צריך דרכון בתוקף כדי להיכנס ליוון. כל הנוסעים חייבים להיות בעלי דרכון תקף בתוקף לפחות לשלושה חודשים מעבר למועד יציאתם המיועדת מיוון.

כמה זמן צריך דרכון להיות תקף עבור יוון?

הדרכון שלך חייב להיות תקף לפחות שלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המיועד שלך מיוון. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לשהות ביוון למשך שבועיים, הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף לחמישה שבועות לפחות.

האם אתה צריך ויזה כדי לבקר ביוון?

לא, אתה לא צריך ויזה כדי לבקר ביוון אם אתה אזרח של האיחוד האירופי, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה או ניו זילנד. ייתכן שאזרחי מדינות אחרות יצטרכו לקבל ויזה לפני נסיעה ליוון.

אילו מסמכים נוספים אתה צריך כדי להיכנס ליוון?

בנוסף לדרכון תקף, ייתכן שיהיה עליך לספק הוכחה לכספים מספקים לכיסוי שהייתך ביוון. ייתכן שיהיה עליך גם לספק הוכחה להמשך נסיעה, כגון כרטיס הלוך ושוב או כרטיס ליעד אחר.

השוואה מהירה

מדינה תוקף הדרכון נדרשת ויזה?
יָוָן 3 חודשים מעבר ליציאה המיועדת לא (עבור מדינות מסוימות)
ארצות הברית 6 חודשים מעבר ליציאה המיועדת לא (עבור מדינות מסוימות)
אוֹסטְרַלִיָה 3 חודשים מעבר ליציאה המיועדת לא (עבור מדינות מסוימות)
ניו זילנד 3 חודשים מעבר ליציאה המיועדת לא (עבור מדינות מסוימות)

מהם העונשים על אי-בעל דרכון בתוקף?

אם אתה נכנס ליוון ללא דרכון בתוקף, אתה עלול להיות חשוף לקנסות או עונשים אחרים. כמו כן, יתכן ונמנעת כניסתך לארץ. חשוב לוודא שהדרכון שלכם בתוקף לפני הנסיעה ליוון.

אילו מדינות אחרות דורשות דרכון תקף?

רוב המדינות דורשות דרכון בתוקף לכניסה. ארצות הברית, למשל, דורשת דרכון בתוקף לפחות שישה חודשים מעבר לתאריך העזיבה המיועדת. אוסטרליה וניו זילנד דורשות שתיהן דרכון בתוקף לפחות לשלושה חודשים מעבר לתאריך היציאה המיועדת שלך.

כיצד אוכל לקבל דרכון תקף?

אם אתה צריך לקבל דרכון תקף, אתה יכול להגיש בקשה במשרד הדרכונים המקומי שלך. תצטרך לספק הוכחת זהות, כגון תעודת לידה או רישיון נהיגה, והוכחת אזרחות, כגון תעודת התאזרחות או דרכון ממדינת המוצא שלך. כמו כן, יהיה עליך לספק שני תמונות בגודל דרכון.

סיכום

יוון היא יעד תיירותי פופולרי, וחשוב להקפיד על המסמכים הנכונים לפני הנסיעה. אתה צריך דרכון תקף שתוקפו לפחות שלושה חודשים מעבר למועד היציאה המיועדת שלך מיוון. ייתכן שיהיה עליך גם לספק הוכחה לכספים מספקים והוכחה להמשך נסיעה. אם אתה צריך לקבל דרכון תקף, אתה יכול להגיש בקשה במשרד הדרכונים המקומי שלך. למידע נוסף על דרישות דרכון עבור יוון ומדינות אחרות, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן