דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לפני כדאי לקחת קמגרה?

כמה זמן לפני כדאי לקחת קמגרה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני כדאי לקחת קמגרה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED). זוהי צורה גנרית של התרופה הפופולרית ED ויאגרה. קמגרה פועלת על ידי הגברת זרימת הדם לפין, ומאפשרת זקפה חזקה יותר וממושכת יותר. זה זמין בצורת טבליות וניתן ליטול עם או בלי אוכל.

מתי כדאי לקחת קמגרה?

יש ליטול קמגרה כ-30 דקות לפני פעילות מינית. חשוב לציין שקמגרה תעבוד רק אם יש גירוי מיני. ההשפעות של קמגרה יכולות להימשך עד 4 שעות.

טיפים לנטילת קמגרה

  • קח קמגרה על בטן ריקה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • אין ליטול יותר מטבליה אחת בפרק זמן של 24 שעות.
  • אין ליטול קמגרה עם אלכוהול או מיץ אשכוליות.
  • אל תיקח קמגרה אם אתה נוטל תרופות אחרות עבור ED.
  • אל תיקח קמגרה אם יש לך בעיות לב.

תופעות לוואי של קמגרה

קמגרה בדרך כלל נסבלת היטב, אך אנשים מסוימים עלולים לחוות תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, סומק, קלקול קיבה וסחרחורת. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מי לא צריך לקחת קמגרה?

קמגרה לא מתאימה לכולם. אסור ליטול את זה על ידי אנשים הנוטלים חנקות, חוסמי אלפא או תרופות אחרות ל-ED. זה גם לא צריך להילקח על ידי אנשים הסובלים ממחלות לב מסוימות או שלוקחים תרופות מסוימות. אם אינך בטוח אם קמגרה בטוחה עבורך, דבר עם הרופא שלך.

סיכום

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה. יש ליטול אותו כ-30 דקות לפני פעילות מינית. חשוב לציין שקמגרה תעבוד רק אם יש גירוי מיני. קמגרה בדרך כלל נסבלת היטב, אך אנשים מסוימים עלולים לחוות תופעות לוואי. זה לא מתאים לכולם, לכן חשוב להתייעץ עם הרופא לפני נטילתו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן