דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לפני זקפה צריך לקחת סיאליס?

כמה זמן לפני זקפה צריך לקחת סיאליס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לפני זקפה צריך לקחת סיאליס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה סיאליס?

סיאליס היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה (ED). זהו סוג של מעכב פוספודיאסטראז, הפועל על ידי הגברת זרימת הדם לפין. סיאליס זמין הן בגרסאות מותג והן בגרסאות גנריות. זה זמין בצורת טבליות וניתן ליטול עם או בלי אוכל.

כמה זמן לפני זקפה צריך לקחת סיאליס?

יש ליטול סיאליס 30 דקות עד שעה לפני שאתם מתכננים לקיים יחסי מין. חשוב לציין שסיאליס לא עובד אם אין גירוי מיני. סיאליס יכולה להישאר יעילה עד 36 שעות לאחר נטילתה.

מהן תופעות הלוואי האפשריות של נטילת סיאליס?

תופעות הלוואי השכיחות של נטילת סיאליס כוללות כאבי ראש, הסמקה, הפרעות עיכול, כאבי שרירים וכאבי גב. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל לאחר מספר שעות. תופעות לוואי חמורות יותר יכולות לכלול שינויים בראייה, אובדן שמיעה פתאומי וזקפה שנמשכת יותר מארבע שעות. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, עליך לפנות מיד לטיפול רפואי.

מה עליך לעשות לפני נטילת סיאליס?

לפני נטילת סיאליס, עליך לדבר עם הרופא שלך על כל מצב רפואי שיש לך, כמו גם על כל התרופות שאתה נוטל. זה כולל תרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, ויטמינים ותוספי צמחים. עליך גם לספר לרופא שלך אם יש לך אלרגיות כלשהן, שכן סיאליס עשוי להכיל חומרים לא פעילים שעלולים לגרום לתגובה אלרגית.

ממה עליך להימנע בזמן נטילת סיאליס?

כדאי להימנע משתיית אלכוהול בזמן נטילת סיאליס, מכיוון שהוא יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי. אתה צריך גם להימנע מנטילת סיאליס אם אתה נוטל תרופות מסוימות, כגון ניטרטים, מכיוון שהדבר עלול לגרום לירידה מסוכנת בלחץ הדם. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא בעת נטילת סיאליס. אם יש לך שאלות או חששות, עליך לדבר עם הרופא שלך. כדי ללמוד עוד על סיאליס, תוכל לצפות בסרטון זה ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן