דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

AirPods הם אפשרות פופולרית לאוזניות אלחוטיות למי שרוצה להאזין למוזיקה, פודקאסטים ואודיו אחר ללא הטרחה של כבלים. אבל כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

כמה זמן לוקח לטעון את AirPods?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג ה-AirPods שיש לך. ל-AirPods המקוריים לוקח כשעתיים להיטען מריק למלא. ה-AirPods Pro לוקח מעט יותר זמן, בסביבות שעתיים וחצי.

כיצד למקסם את זמן הטעינה של AirPods

כדי למקסם את זמן הטעינה של AirPods שלך, הקפד להשתמש במארז הטעינה המקורי של Apple. מארז זה נועד לטעון את ה-AirPods במהירות וביעילות. כמו כן, עליך להימנע מטעינת ה-AirPods שלך באור שמש ישיר או בסביבה חמה. זה יכול לגרום לסוללה להתחמם יתר על המידה ולקצר את זמן הטעינה.

האם אתה יכול להשתמש ב-AirPods בזמן הטעינה?

כן, אתה יכול להשתמש ב-AirPods בזמן שהם נטענים. עם זאת, זה יקטין את משך הזמן שלוקח לטעון אותם.

כיצד לבדוק את חיי הסוללה של AirPods

אתה יכול לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך על ידי פתיחת מארז הטעינה והסתכלות על נורית ה-LED. אם הנורית ירוקה, ה-AirPods שלך טעונים במלואם. אם האור הוא ענבר, ה-AirPods שלך טעונים חלקית.

סיכום

לסיכום, לוקח כשעתיים לטעון את AirPods מריק למלא. כדי למקסם את זמן הטעינה, הקפד להשתמש במארז הטעינה המקורי של Apple והימנע מטעינת ה-AirPods שלך באור שמש ישיר או בסביבה חמה. אתה יכול גם להשתמש ב-AirPods שלך בזמן שהם נטענים, אבל זה יקטין את משך הזמן שלוקח לטעון אותם. כדי לבדוק את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך, פתח את מארז הטעינה והסתכל על נורית ה-LED. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן