דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח לטעון את ה-AirPods?

כמה זמן לוקח לטעון את ה-AirPods?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לטעון את ה-AirPods?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן לוקח לטעון את ה-AirPods?

ה-AirPods הן אחת האוזניות האלחוטיות הפופולריות ביותר בשוק. הם מציעים איכות צליל מעולה, נוחות וניידות. אבל אחת השאלות החשובות ביותר עבור כל משתמש AirPods היא: כמה זמן לוקח לטעון את AirPods? התשובה לשאלה זו תלויה בסוג ה-AirPods שיש לך. ל-AirPods המקוריים לוקח כשעתיים להיטען מריק למלא. ה-AirPods Pro לוקח מעט יותר זמן, בערך שעתיים וחצי.

מקסום חיי סוללה

חיי הסוללה של ה-AirPods שלך יהיו תלויים באופן השימוש בהם. כדי למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך, עליך: – לכבות את חיבור ה-Bluetooth כאשר אינך משתמש בהם. – כבה את תכונת ביטול הרעשים כאשר אינך משתמש בה. – כבה את התכונה "היי סירי" כאשר אינך משתמש בה. – כבה את התכונה "זיהוי אוזניים אוטומטי" כאשר אינך משתמש בה. – כבה את התכונה "ניתוב אודיו אוטומטי" כאשר אינך משתמש בה.

טעינת ה-AirPods שלך

כשזה מגיע לטעינת ה-AirPods שלך, יש לך כמה אפשרויות. אתה יכול לטעון אותם עם נרתיק הטעינה המצורף, או שאתה יכול להשתמש במשטח טעינה אלחוטי. אם אתה משתמש במארז הטעינה המצורף, אתה יכול לטעון את ה-AirPods שלך על ידי חיבור המארז למקור חשמל. המארז יטען את ה-AirPods שלך תוך כשעתיים. אם אתה משתמש במשטח טעינה אלחוטי, אתה יכול לטעון את ה-AirPods שלך על ידי הנחת הנרתיק על המשטח. המארז יטען את ה-AirPods שלך תוך כשעתיים וחצי. אתה יכול גם להשתמש בכבל Lightning ל-USB שהגיע עם ה-AirPods שלך כדי לטעון אותם. זה ייקח כשעתיים.

סיכום

לסיכום, זה לוקח כשעתיים לטעון את ה-AirPods המקוריים ושעתיים וחצי לטעון את ה-AirPods Pro. כדי למקסם את חיי הסוללה של ה-AirPods שלך, עליך לכבות תכונות מסוימות כאשר אינך משתמש בהן. אתה יכול לטעון את ה-AirPods שלך עם נרתיק הטעינה המצורף, משטח טעינה אלחוטי, או כבל Lightning ל-USB שהגיע עם ה-AirPods שלך. למידע נוסף על טעינת ה-AirPods שלך, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן