דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת בסיפרול?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה סיפרול?

סיפרול היא תרופה המשמשת לטיפול בלחץ דם גבוה. זהו שילוב של שתי תרופות, אמלודיפין ואולמסארטן, ומשמש להורדת לחץ דם ולהפחתת הסיכון לשבץ מוחי, התקף לב ובעיות בכליות. זה זמין בצורת טבליות וגם בצורת כמוסה.

איך סיפרול עובד?

סיפרול פועל על ידי חסימת פעולתם של חומרים טבעיים מסוימים בגוף הגורמים להצרת כלי דם. זה עוזר להרפות את כלי הדם ולהפחית את הלחץ בעורקים. זה בתורו עוזר להפחית את הסיכון לשבץ מוחי, התקף לב ובעיות בכליות.

כמה זמן לוקח בין גלולה אחת לאחרת?

משך הזמן בין נטילת גלולה אחת לאחרת תלוי במינון ובצורת התרופה. בדרך כלל, מומלץ ליטול את הטבליות פעם ביום, ואילו את הכמוסות יש ליטול פעמיים ביום. עבור הטבליות, מומלץ לקחת כדור אחד בבוקר וכדור אחד בערב. זה אומר שאתה צריך לקחת את הגלולה בהפרש של 12 שעות. עבור הכמוסות, מומלץ לקחת כדור אחד בבוקר וכדור אחד בערב. זה אומר שאתה צריך לקחת את הגלולה בהפרש של 6 שעות.

מה אם אני מפספס מנה?

אם אתה מתגעגע למנה, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה בזמן הקבוע. אין ליטול שתי מנות בו זמנית.

האם יש תופעות לוואי?

כמו כל התרופות, סיפרול עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות סחרחורת, כאבי ראש, בחילות ועייפות. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

סיכום

סיפרול היא תרופה המשמשת לטיפול בלחץ דם גבוה. זהו שילוב של שתי תרופות, אמלודיפין ואולמסארטן, והוא זמין בצורת טבליות וכמוסות. משך הזמן בין נטילת גלולה אחת לאחרת תלוי במינון ובצורת התרופה. בדרך כלל, מומלץ ליטול את הטבליות פעם ביום, ואילו את הכמוסות יש ליטול פעמיים ביום. אם אתה מתגעגע למנה, חשוב ליטול אותה ברגע שאתה זוכר. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה בזמן הקבוע. כמו כל התרופות, סיפרול עלול לגרום לתופעות לוואי. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן