דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי ללבוש קרם הגנה?

כמה זמן כדאי ללבוש קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי ללבוש קרם הגנה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו קרם הגנה?

קרם הגנה הוא מוצר שעוזר להגן על העור שלך מפני קרני השמש האולטרה סגולות (UV). זה זמין בצורות רבות, כולל קרמים, תרסיסים ומקלות. קרם הגנה פועל על ידי חסימה או החזרה של קרני UV של השמש, שעלולות לגרום לכוויות שמש, נזק לעור ואפילו סרטן העור.

כמה זמן כדאי ללבוש קרם הגנה?

משך הזמן שאתה צריך ללבוש קרם הגנה תלוי במספר גורמים, כולל סוג העור שלך, משך הזמן שאתה מתכנן לבלות בשמש וחוזק קרם ההגנה. באופן כללי, מומלץ ללבוש קרם הגנה לפחות 30 דקות לפני היציאה החוצה ולמרוח שוב כל שעתיים.

לסוגי עור בהיר

אם יש לך עור בהיר, עליך ללבוש קרם הגנה לפחות 30 דקות לפני היציאה החוצה ולמרוח מחדש כל שעתיים. כדאי גם ללבוש כובע וביגוד מגן כדי לסייע בהגנה על העור מפני קרני השמש.

לסוגי עור כהים יותר

אם יש לך עור כהה יותר, אתה עדיין צריך ללבוש קרם הגנה לפחות 30 דקות לפני היציאה החוצה ולמרוח מחדש כל שעתיים. עם זאת, ייתכן שלא תצטרך לחבוש כובע או ביגוד מגן מכיוון שעור כהה יותר עמיד יותר בפני קרני השמש.

לחשיפה ארוכה יותר לשמש

אם אתם מתכננים לשהות בשמש למשך זמן ממושך, כמו יום בחוף הים או טיול ארוך, כדאי ללבוש קרם הגנה לפחות 30 דקות לפני היציאה החוצה ולמרוח מחדש כל שעתיים. כדאי גם ללבוש כובע וביגוד מגן כדי לסייע בהגנה על העור מפני קרני השמש.

כיצד למרוח קרם הגנה

מריחת קרם הגנה נכונה חשובה להגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות. הנה כמה טיפים למריחת קרם הגנה:

  • יש למרוח קרם הגנה בנדיבות ובאופן אחיד על כל אזורי העור החשופים.
  • מרחו שוב קרם הגנה כל שעתיים, או לעתים קרובות יותר אם אתם שוחים או מזיעים.
  • השתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של 30 לפחות.
  • מרחו קרם הגנה על עור יבש 15 דקות לפני היציאה החוצה.
  • אל תשכח למרוח קרם הגנה על האוזניים, האף והחלק העליון של כפות הרגליים.

כמו כן, חשוב לזכור שאין להשתמש בקרם הגנה כתחליף לאמצעי הגנה אחרים מהשמש, כמו חבישת כובע וביגוד מגן. יש להשתמש בקרם הגנה בנוסף לאמצעים אחרים אלה כדי לסייע בהגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות.

סיכום

קרם הגנה הוא חלק חשוב בהגנה על העור מפני קרני השמש המזיקות. מומלץ ללבוש קרם הגנה לפחות 30 דקות לפני היציאה החוצה ולמרוח שוב כל שעתיים. כמו כן, חשוב למרוח נכון קרם הגנה ולהשתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. יש להשתמש בקרם הגנה בנוסף לאמצעי הגנה אחרים מהשמש, כמו חבישת כובע וביגוד מגן. למידע נוסף על הגנה מהשמש, עיין בסרטון זה מהאקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן