דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי לחכות לאחר עקירת שתל שן?

כמה זמן כדאי לחכות לאחר עקירת שתל שן?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן כדאי לחכות לאחר עקירת שתל שן?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו השתלת שן?

השתלת שן היא הליך כירורגי שבו מוחדר עמוד מתכת לעצם הלסת כדי להחליף שן חסרה. לאחר מכן מכסים את העמוד בכתר, גשר או תותבת כדי לשחזר את המראה והתפקוד של השן החסרה. שתלי שיניים הם בחירה פופולרית להחלפת שיניים חסרות בשל העמידות והמראה הטבעי שלהם.

כמה זמן כדאי לחכות לאחר עקירת שתל שן?

משך הזמן שעליך להמתין לאחר עקירת שתל שן תלוי בסוג השתל ובתהליך הריפוי של האדם. ככלל, מומלץ להמתין לפחות שישה שבועות לאחר הנחת השתל לפני ניסיון לחלץ אותו. זה מאפשר לשתל להשתלב במלואו בעצם הלסת ולריפוי הרקמה הסובבת. במקרים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להמתין יותר משישה שבועות לפני ניסיון לחלץ את השתל. אם השתל ממוקם באזור עם אספקת דם לקויה או אם לאדם יש מצב רפואי המשפיע על הריפוי, ייתכן שיהיה צורך להמתין עד 12 שבועות לפני ניסיון לחלץ את השתל.

סיכונים פוטנציאליים של עקירת שתל שן

עקירת שתל שן טומנת בחובה כמה סיכונים, כולל זיהום, נזק עצבי ונזק לשיניים ולחניכיים שמסביב. חשוב לדון בסיכונים הפוטנציאליים עם רופא השיניים שלך לפני שתנסה לחלץ את השתל.

דעה אישית

לדעתי, חשוב להמתין את פרק הזמן המומלץ לפני שמנסים לעקור שתל שן. זה יעזור להבטיח שהשתל משולב במלואו בעצם הלסת ושהרקמה שמסביב הספיקה להחלים. חשוב גם לדון בסיכונים הפוטנציאליים עם רופא השיניים שלך לפני שתנסה לחלץ את השתל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן