דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן כדאי להפסיק את הגלולה לפני ההריון?

כמה זמן כדאי להפסיק את הגלולה לפני ההריון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן כדאי להפסיק את הגלולה לפני ההריון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי הגלולה?

הגלולה היא אמצעי מניעה הנלקחת דרך הפה. זהו שילוב של הורמונים המונעים ביוץ ובכך, הריון. זוהי אחת הצורות הפופולריות ביותר של אמצעי מניעה ומשמשת מיליוני נשים ברחבי העולם.

כמה זמן כדאי להפסיק את הגלולה לפני ההריון?

מומלץ להפסיק את הגלולה לפחות מחזור שלם אחד לפני שתנסה להיכנס להריון. המשמעות היא שעליך להמתין לפחות חודש לאחר הפסקת הגלולה לפני שתנסה להיכנס להריון. הסיבה לכך היא שלוקח זמן לגוף שלך להסתגל לשינוי בהורמונים ולמחזור הווסת שלך לחזור להיות סדיר.

סיכונים פוטנציאליים של נטילת הגלולה בהריון

למרות שהגלולה נחשבת בדרך כלל בטוחה לנטילת בהריון, ישנם כמה סיכונים פוטנציאליים הקשורים בנטילת הגלולה בהריון. אלה כוללים סיכון מוגבר להפלה, צירים מוקדמים ומומים מולדים. חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת הגלולה בזמן ההריון כדי להבטיח שאתה מבין את הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים.

חלופות לגלולה

אם אתה מחפש אלטרנטיבה לגלולה, קיימות מספר צורות אחרות של אמצעי מניעה זמינות. אלה כוללים קונדומים, דיאפרגמות, התקנים תוך רחמיים (IUD) ושתלים למניעת הריון. לכל אחת מהשיטות הללו יש סיכונים ויתרונות משלה, לכן חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע איזו שיטה היא הטובה ביותר עבורך.

השוואה מהירה

שיטה יְעִילוּת תופעות לוואי
הגלולה 91-99% כאבי ראש, בחילות, רגישות בשדיים
קונדומים 85-98% ללא תופעות לוואי
דיאפרגמות 88-94% ללא תופעות לוואי
התקן תוך רחמי 99% התכווצויות, כתמים, מחזור לא סדיר
שתלים למניעת הריון 99% כאבי ראש, אקנה, מחזור לא סדיר

סיכום

חשוב להפסיק את הגלולה לפחות מחזור שלם אחד לפני שמנסים להיכנס להריון. קיימות גם מספר צורות אחרות של אמצעי מניעה זמינות, לכל אחת מהן קבוצת הסיכונים והיתרונות שלה. חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע איזו שיטה היא הטובה ביותר עבורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן