דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן ישראייר צריכה להגיע לשדה?

כמה זמן ישראייר צריכה להגיע לשדה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן ישראייר צריכה להגיע לשדה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה ישראייר?

ישראייר היא חברת תעופה ישראלית המפעילה טיסות פנים ובינלאומיות. זוהי חברת התעופה השנייה בגודלה בישראל, אחרי אל על. ישראייר נוסדה בשנת 1989 ובסיסה בתל אביב. חברת התעופה מפעילה טיסות ליעדים באירופה, צפון אמריקה והמזרח התיכון.

כמה זמן ישראייר צריכה להגיע לשדה?

משך הזמן שישראייר צריכה להגיע לשדה לטיסה תלוי במספר גורמים. ככלל, ישראייר ממליצה לנוסעים להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות למטוס.

זמן צ'ק-אין

ישראייר דורשת מהנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות 45 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן כדי לבצע צ'ק-אין, להוריד כל כבודה שנרשמה ולעבור דרך האבטחה.

זמן אבטחה

על הנוסעים לעבור דרך האבטחה לפחות 30 דקות לפני שעת ההמראה המתוכננת. זה מאפשר מספיק זמן לעבור את תהליך האבטחה ולעלות למטוס.

זמן העלייה למטוס

ישראייר ממליצה לנוסעים לעלות למטוס לפחות 15 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לעלות למטוס ולהתמקם לפני המראה של המטוס.

עיכובים

במקרה של עיכוב, ישראייר ממליצה לנוסעים להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לעבור את תהליכי הצ'ק אין והאבטחה ולעלות למטוס.

סיכום

ישראייר ממליצה לנוסעים להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן. זה מאפשר מספיק זמן לבצע צ'ק-אין, לעבור דרך האבטחה ולעלות למטוס. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן