דף הבית » כמה זמן צריך » לפני כמה זמן אתה צריך לעשות צ'ק-אין עם אייר קנדה?

לפני כמה זמן אתה צריך לעשות צ'ק-אין עם אייר קנדה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

לפני כמה זמן אתה צריך לעשות צ'ק-אין עם אייר קנדה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי מדיניות הצ'ק-אין של אייר קנדה?

אייר קנדה היא אחת מחברות התעופה הגדולות בעולם, ויש לה מדיניות צ'ק אין קפדנית לנוסעיה. חברת התעופה דורשת מהנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות 60 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן עבור טיסות פנים, ו-90 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן עבור טיסות בינלאומיות. מדיניות זו חלה על כל הנוסעים, ללא קשר לשאלה אם הם נוסעים עם כבודה או לא.

מהן הדרכים השונות לבצע צ'ק-אין עם אייר קנדה?

אייר קנדה מציעה מספר דרכים שונות לנוסעים לבצע צ'ק-אין לטיסותיהם. נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין מקוון, באמצעות אפליקציית Air Canada לנייד, או בשדה התעופה.

צ'ק אין מקוון

נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין מקוון עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן שלהם. צ'ק-אין מקוון זמין עבור טיסות היוצאות מרוב שדות התעופה בקנדה ובארצות הברית.

צ'ק-אין באפליקציה לנייד

נוסעים יכולים גם לבצע צ'ק-אין באמצעות אפליקציית Air Canada לנייד. האפליקציה זמינה למכשירי iOS וגם למכשירי אנדרואיד. נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין עד 24 שעות לפני מועד ההמראה המתוכנן.

צ'ק אין בשדה התעופה

הנוסעים יכולים גם לבצע צ'ק-אין בשדה התעופה. אייר קנדה ממליצה לנוסעים להגיע לפחות 60 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסות פנים, ו-90 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן לטיסות בינלאומיות.

השוואה מהירה

שיטת צ'ק אין מגבלת זמן
באינטרנט 24 שעות לפני היציאה
אפליקציה לנייד 24 שעות לפני היציאה
שדה תעופה 60 דקות לפני היציאה (פנים)
90 דקות לפני היציאה (בינלאומי)

בעת ביצוע צ'ק-אין מקוון או שימוש באפליקציה לנייד, הנוסעים יצטרכו לספק את פרטי הטיסה שלהם, כגון מספר הטיסה ותאריך ההמראה. הנוסעים יצטרכו לספק את פרטי הדרכון שלהם גם אם הם נוסעים לחו"ל. בעת ביצוע צ'ק-אין בשדה התעופה, הנוסעים יצטרכו להציג את הדרכון וכרטיס העלייה למטוס. הנוסעים יצטרכו גם לספק את המטען שלהם לבדיקה.

שאלות ותשובות

האם אני יכול לבצע צ'ק-אין לטיסה שלי בשדה התעופה אם כבר ביצעתי צ'ק-אין באינטרנט?

כן, אתה יכול לבצע צ'ק-אין בשדה התעופה גם אם כבר ביצעת צ'ק אין באינטרנט. עם זאת, עדיין תצטרכו להציג את הדרכון ואת כרטיס העלייה למטוס בשדה התעופה.

האם אני צריך לעשות צ'ק-אין אם אני נוסע רק עם כבודת יד?

כן, כל הנוסעים נדרשים לבצע צ'ק-אין לטיסותיהם, ללא קשר לשאלה אם הם נוסעים עם כבודת מזוודה או לא.

האם אוכל לבצע צ'ק-אין לטיסה בשדה התעופה אם אני נוסע לחו"ל?

כן, אתה יכול לבצע צ'ק-אין בשדה התעופה אם אתה מטייל בינלאומי. עם זאת, תצטרכו להציג את הדרכון ואת כרטיס העלייה למטוס בשדה התעופה.

סיכום

אייר קנדה דורשת מהנוסעים לבצע צ'ק-אין לפחות 60 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן עבור טיסות פנים, ו-90 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן עבור טיסות בינלאומיות. נוסעים יכולים לבצע צ'ק-אין מקוון, באמצעות אפליקציית Air Canada לנייד, או בשדה התעופה. בעת ביצוע צ'ק-אין מקוון או שימוש באפליקציה לנייד, הנוסעים יצטרכו לספק את פרטי הטיסה שלהם ופרטי דרכון. בעת ביצוע הצ'ק-אין בשדה התעופה, הנוסעים יצטרכו להציג את הדרכון שלהם ואת כרטיס העלייה למטוס, כמו גם את המטען שלהם לבדיקה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן