דף הבית » כמה זמן צריך » כמה זמן אתה צריך להיות עם גבס ברגל?

כמה זמן אתה צריך להיות עם גבס ברגל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אתה צריך להיות עם גבס ברגל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו גבס לרגל?

גבס לרגל הוא סוג של מכשיר רפואי המשמש לשיקום והגנה על עצם שבורה או שבורה ברגל. הוא עשוי מחומר קשיח דמוי גבס ובדרך כלל מיושם על ידי איש מקצוע רפואי. הגבס נועד לשמור על העצם השבורה במקומה בזמן שהיא מתרפאת, וכדי להגן עליה מפני פציעה נוספת.

כמה זמן אתה צריך להיות עם גבס ברגל?

משך הזמן שתצטרך להיות בגבס ברגל תלוי בחומרת השבר ובסוג הגבס בו נעשה שימוש. בדרך כלל, גבס לרגל נלבש במשך 4-8 שבועות. עם זאת, שברים מסוימים עשויים לדרוש תקופה ארוכה יותר של אי מוביליזציה. הרופא שלך יוכל לתת לך הערכה טובה יותר של כמה זמן תצטרך ללבוש את הגבס.

למה לצפות כשלובשים גבס לרגל

כאשר לובשים גבס לרגל, אתה יכול לצפות לאי נוחות מסוימת. הגבס עלול לגרום לגירוד, וייתכן שיהיה קשה להזיז את הרגל. אתה עלול גם לחוות קצת נפיחות וחולשת שרירים. חשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך לטיפול בגבס שלך ולקחת כל תרופה שנרשמה כדי לסייע בניהול הסימפטומים שלך.

טיפול בגבס הרגל שלך

חשוב לטפל היטב בגבס הרגל שלך כדי להבטיח שהוא יישאר במצב טוב. כדאי לשמור על הגבס יבש ונקי, ולהימנע מלהירטב. כדאי גם להימנע מהפעלת לחץ על הגבס, מכיוון שהדבר עלול לגרום לו להיסדק או להישבר. אם אתה מבחין בסדקים או שברים בגבס, עליך לפנות מיד לרופא שלך. לבסוף, עליך להימנע מכל פעילות שעלולה להעמיס על הגבס, כגון ריצה או קפיצה. אם אתה צריך להסתובב, השתמש בקביים או בכיסא גלגלים כדי לעזור לך להתנייד.

סיכום

גבס לרגל הוא מכשיר רפואי המשמש לשיקום והגנה על עצם שבורה או שבורה ברגל. משך הזמן שתצטרך להיות בגבס ברגל תלוי בחומרת השבר ובסוג הגבס בו נעשה שימוש. בדרך כלל, גבס לרגל נלבש במשך 4-8 שבועות, אך חלק מהשברים עשויים לדרוש תקופה ארוכה יותר של immobilization. כאשר לובשים גבס לרגל, אתה יכול לצפות לאי נוחות מסוימת, וחשוב לעקוב אחר הוראות הרופא שלך לטיפול בגבס שלך. לבסוף, עליך להימנע מכל פעילות שעלולה להעמיס על הגבס, כגון ריצה או קפיצה. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן