דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון

הגרנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע האייקוניים ביותר בארצות הברית, ואין זה מפתיע שאנשים רבים רוצים לבקר בו. אם אתם מתכננים טיול מלוס אנג'לס לגרנד קניון, צפוי לכם פינוק. הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון היא ארוכה, אבל היא גם נופית להפליא. במאמר זה, נסקור כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון, ומה אתה יכול לצפות בדרך.

כמה זמן לוקח לנסוע מלוס אנג'לס לגרנד קניון?

הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון היא כ-5 שעות ו-40 דקות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך. המרחק הכולל הוא כ-400 מייל, כך שזו נסיעה ארוכה. עם זאת, הנסיעה היא גם נופית להפליא, אז זה שווה את הזמן והמאמץ.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון היא ארוכה, אבל היא גם נופית להפליא. תעברו דרך כמה מהנופים היפים ביותר בארצות הברית, כולל מדבר מוהאבי, הפארק הלאומי עץ ג'ושוע והיער הלאומי של סן ברנרדינו. בדרך תעברו גם בכמה מהערים האייקוניות ביותר בארצות הברית, כולל לאס וגאס, פלגסטף ו-וויליאמס.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה, יש הרבה עצירות בדרך. לדוגמה, אתה יכול לעצור בלאס וגאס ללילה של הימורים ובידור, או שאתה יכול לעשות עיקוף לפארק הלאומי ג'ושוע טרי לטיולים רגליים וסיור. אתה יכול גם לעצור בפלגסטף לקניות ולסעודה, או שאתה יכול לעשות מעקף ליער הלאומי של סן ברנרדינו לקמפינג ודייג.

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מלוס אנג'לס לגרנד קניון, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך הרבה מזון ומים, כמו גם מיכל מלא של גז. חשוב גם לתכנן עצירות מנוחה, שכן הנסיעה ארוכה ויכולה להיות מעייפת. לבסוף, ודא שאתה מודע לתנאי מזג האוויר, שכן המדבר יכול להיות חם מאוד במהלך חודשי הקיץ.

סיכום

הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון היא ארוכה, אבל היא גם נופית להפליא. זמן הנסיעה הכולל הוא כ-5 שעות ו-40 דקות, תלוי בתנועה ובתנאי הדרך. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים בארצות הברית, ביניהם מדבר מוהאבי, הפארק הלאומי ג'ושוע טרי והיער הלאומי של סן ברנרדינו. אם אתם מחפשים לפרק את הנסיעה, יש הרבה עצירות בדרך. לבסוף, ודאו שאתם מתכננים מראש ומודעים לתנאי מזג האוויר, שכן המדבר יכול להיות חם מאוד במהלך חודשי הקיץ. למידע נוסף על הנסיעה מלוס אנג'לס לגרנד קניון, בדוק את הסרטון הזה .

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה הולך

  • תכנן מראש וודא שיש לך הרבה אוכל ומים, כמו גם מיכל מלא של גז.
  • תכנן עצירות מנוחה, מכיוון שהנסיעה ארוכה ויכולה להיות מעייפת.
  • שימו לב לתנאי מזג האוויר, שכן המדבר יכול להיות חם מאוד בחודשי הקיץ.
  • נצלו את התחנות לאורך הדרך, כמו לאס וגאס, הפארק הלאומי ג'ושוע טרי, פלאגסטף והיער הלאומי של סן ברנרדינו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן