דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

סקירה כללית של הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה

הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של הנוף של קליפורניה. הנסיעה היא כ-350 מיילים, ולוקח כחמש וחצי שעות להשלים. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הרי סן גבריאל, מדבר מוהאבי והרי סיירה נבאדה.

המסלול

המסלול מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה הוא די פשוט. תקחו את הכביש המהיר 5, שעובר מצפון לדרום דרך כל המדינה. תעברו דרך הערים סנטה קלריטה, בייקרספילד ופרזנו לפני שתגיעו לדיוויס. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים ביותר במדינה, כולל הרי סן גבריאל, מדבר מוהאבי והרי סיירה נבאדה.

דברים לעשות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך, כדי שתוכל להפיק את המרב מהמסע שלך. בסנטה קלריטה תוכלו לבקר בפארק השעשועים Six Flags Magic Mountain, או לצאת לטיול רגלי ביער הלאומי אנג'לס הסמוך. בבייקרספילד תוכלו לבקר במוזיאון מחוז קרן, או לצאת לסיור בבית המשפט ההיסטורי של מחוז קרן. בפרזנו תוכלו לבקר בגן החיות של פרזנו צ'אפי, או לטייל במוזיאון לאמנות של פרזנו.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים מקום לעצור ולמתוח את הרגליים, יש הרבה אפשרויות בדרך. בסנטה קלריטה תוכלו לעצור באגודה ההיסטורית של עמק סנטה קלריטה, או לקחת הפסקה במרכז הטבע של עמק סנטה קלריטה. בבייקרספילד, אתה יכול לקחת הפסקה במוזיאון מחוז קרן, או לבקר בבית המשפט של מחוז קרן. בפרזנו תוכלו לקחת הפסקה בגן החיות של פרזנו צ'אפי, או לבקר במוזיאון לאמנות של פרזנו.

השוואה מהירה

עִיר מרחק מלוס אנג'לס דברים לעשות
סנטה קלריטה 50 מייל Six Flags Magic Mountain, היער הלאומי של אנג'לס
בייקרספילד 150 מייל מוזיאון מחוז קרן, בית המשפט של מחוז קרן
פרזנו 200 מייל גן החיות של פרזנו צ'אפי, מוזיאון פרסנו לאמנות
דייויס 350 מייל אוניברסיטת קליפורניה, דייויס, אזור חיות הבר של מדינת פוטה קריק

הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של הנוף של קליפורניה. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הרי סן גבריאל, מדבר מוהאבי והרי סיירה נבאדה. יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך, כדי שתוכל להפיק את המרב מהמסע שלך.

שאלות ותשובות

ש: מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לעשות את הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה?

ת: התקופה הטובה ביותר בשנה לעשות את הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא במהלך האביב או הסתיו. בזמנים אלו, מזג האוויר מתון והנוף יפהפה.

ש: האם יש תחנות מנוחה בדרך?

ת: כן, יש כמה תחנות מנוחה בדרך. בסנטה קלריטה תוכלו לעצור באגודה ההיסטורית של עמק סנטה קלריטה, או לקחת הפסקה במרכז הטבע של עמק סנטה קלריטה. בבייקרספילד, אתה יכול לקחת הפסקה במוזיאון מחוז קרן, או לבקר בבית המשפט של מחוז קרן. בפרזנו תוכלו לקחת הפסקה בגן החיות של פרזנו צ'אפי, או לבקר במוזיאון לאמנות של פרזנו.

סיכום

הנסיעה מלוס אנג'לס לדיוויס קליפורניה היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחוות את היופי של הנוף של קליפורניה. המסלול לוקח אותך דרך כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל הרי סן גבריאל, מדבר מוהאבי והרי סיירה נבאדה. יש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך, כדי שתוכל להפיק את המרב מהמסע שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן