דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן לוקח לנסוע מגרנובל לואל טורנס?

כמה זמן לוקח לנסוע מגרנובל לואל טורנס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן לוקח לנסוע מגרנובל לואל טורנס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של המסע מגרנובל לואל טורנס

גרנובל לואל טורנס הוא מסלול פופולרי עבור אלה המחפשים לחקור את האלפים הצרפתיים. הנסיעה היא כ-160 קילומטרים (99 מייל) ולוקח כשעתיים ו-30 דקות להשלים. המסלול הוא ברובו על הכביש המהיר A41, עם כמה קטעים על כביש D1075. זוהי נסיעה ציורית, עם נופים מדהימים של ההרים והעמקים.

המסלול הטוב ביותר מגרנובל לואל טורנס

הדרך הטובה ביותר מגרנובל לואל טורנס היא לקחת את הכביש המהיר A41. מסלול זה הוא הדרך המהירה והישירה ביותר להגיע לואל טורנס. הכביש A41 הוא כביש אגרה, אז תצטרך לשלם תשלום כדי להשתמש בו. האגרות משתנות בהתאם לסוג הרכב שבו אתה נוהג. ברגע שתגיע לכביש A41, תעביר אותו עד ואל טורנס. המסע ייקח אתכם דרך העיירות Chambery, Albertville ומוטייר. לאחר מכן תיסעו בכביש D1075 כדי להגיע לואל טורנס.

עוצרים בדרך

ישנן מספר תחנות לאורך הדרך מגרנובל לואל טורנס. אלה כוללים את העיירות Chambery, Albertville, ו Moutiers. Chambéry היא עיירה מקסימה עם מרכז עיר עתיק ויפה. אלברטוויל היא עיירה גדולה יותר עם שפע של חנויות ומסעדות. Moutiers היא עיירה קטנה עם כמה אטרקציות, כמו כנסיית נוטרדאם-דה-לה-גורג'.

דברים שכדאי לעשות בואל טורנס

ואל טורנס הוא אתר סקי פופולרי באלפים הצרפתיים. זהו אתר הסקי הגבוה ביותר באירופה, בגובה של 2,300 מטר (7,500 רגל). באתר הנופש מגוון מסלולי סקי לכל הרמות, ממתחילים ועד מומחה. יש גם שפע של פעילויות אחרות ליהנות, כגון נעלי שלג, החלקה על הקרח ואופנועי שלג.

השוואה מהירה

מ ל מרחק (ק"מ) זמן (דקות)
גרנובל ואל טורנס 160 150

לסיכום, הנסיעה מגרנובל לואל טורנס היא נסיעה נופית שנמשכת כשעתיים ו-30 דקות. המסלול הטוב ביותר הוא לקחת את הכביש המהיר A41, עם כמה קטעים על כביש D1075. ישנן מספר תחנות לאורך הדרך, כולל העיירות Chambery, Albertville ומוטייר. ואל טורנס הוא אתר סקי פופולרי עם שפע של פעילויות ליהנות ממנו. למידע נוסף, תוכלו לצפות בסרטון זה על המסע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן