דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מראש העין לתל חי?

כמה זמן הנסיעה מראש העין לתל חי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מראש העין לתל חי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה המרחק בין ראש העין לתל חי?

ראש העין ותל חי הן שתי ערים הממוקמות בחלק הצפוני של ישראל. המרחק ביניהם הוא כ-40 קילומטרים (25 מיילים). הנסיעה מראש העין לתל חי אורכת כ-45 דקות, תלוי בתנועה.

השוואה מהירה

עִיר מרחק (ק"מ) זמן נסיעה (דקות)
ראש העין 0 0
תל חי 40 45

ראש העין היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, כ-20 קילומטרים מזרחית לתל אביב. זוהי עיר קטנה עם אוכלוסייה של כ-20,000 איש. העיר ידועה בתוצרת החקלאית שלה, והיא ביתם של מספר יקבים. תל חי היא עיר הממוקמת באזור הגליל העליון בישראל, כ-20 ק"מ (12 מייל) צפונית לראש העין. זוהי עיר קטנה עם אוכלוסייה של כ-5,000 איש. העיר ידועה באתריה הארכיאולוגיים, והיא ביתם של מספר מוזיאונים.

הוראות נסיעה

הנסיעה מראש העין לתל חי היא פשוטה יחסית. המסלול עוקב אחר כביש 6, שהוא כביש אגרה. האגרה עומדת על כ-10 שקלים. המסלול לוקח אותך דרך הערים כפר סבא, רעננה וחדרה לפני ההגעה לתל חי.

דברים לעשות בתל חי

תל חי הוא מקום נהדר לבקר בו לטיול יום. בעיר מספר אטרקציות, ביניהן מוזיאון תל חי המוקדש להיסטוריה של העיר. בעיר יש גם כמה אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם חורבות של בית כנסת עתיק. יש גם כמה יקבים באזור, בהם תוכלו לטעום כמה מהיינות המקומיים.

דעה אישית

לאחרונה נסעתי מראש העין לתל חי, והופתעתי לטובה מהיופי של האזור. הנסיעה הייתה קלה יחסית, והנוף היה מהמם. העיר תל חי היא מקום נהדר לבקר בו, ואני ממליץ עליה בחום ליום טיול. לעיר יש הרבה מה להציע, מהאתרים הארכיאולוגיים ועד היקבים שלה. זה בהחלט שווה את הנסיעה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן