דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מתל אביב?

כמה זמן הנסיעה מתל אביב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מתל אביב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה רחוקה תל אביב מערים אחרות בישראל?

תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל והמטרופוליני הגדול במדינה. הוא ממוקם על חוף הים התיכון, כ-80 קילומטרים צפונית לירושלים. עם אוכלוסייה של למעלה מ-450,000, תל אביב היא מרכז תרבותי, כלכלי ופוליטי מרכזי באזור. אבל כמה זה רחוק מערים אחרות בישראל?

תל אביב עד ירושלים

הנסיעה מתל אביב לירושלים היא כ-80 קילומטרים. בהתאם לתנועה, הנסיעה יכולה להימשך בין שעה לשעתיים. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

תל אביב עד חיפה

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל והיא ממוקמת לחוף הים התיכון, כ-90 מייל (145 ק"מ) צפונית לתל אביב. הנסיעה מתל אביב לחיפה היא כשעתיים, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

תל אביב עד אילת

אילת היא העיר הדרומית ביותר בישראל והיא ממוקמת על ים סוף, כ-400 קילומטרים דרומית לתל אביב. הנסיעה מתל אביב לאילת היא כארבע שעות, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

תל אביב לערים נוספות באזור

תל אביב ממוקמת בלב המזרח התיכון ולכן קל יחסית לנסוע לערים אחרות באזור.

תל אביב עד עמאן

עמאן היא בירת ירדן והיא ממוקמת כ-200 מייל (320 ק"מ) מזרחית לתל אביב. הנסיעה מתל אביב לעמאן היא כארבע שעות, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

תל אביב עד קהיר

קהיר היא בירת מצרים וממוקמת כ-800 קילומטרים דרומית לתל אביב. הנסיעה מתל אביב לקהיר היא כשמונה שעות, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

תל אביב עד ביירות

ביירות היא בירת לבנון והיא ממוקמת כ-200 מייל (320 ק"מ) צפונית לתל אביב. הנסיעה מתל אביב לביירות היא כארבע שעות, תלוי בתנועה. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

סיכום

תל אביב היא מרכז תרבותי, כלכלי ופוליטי מרכזי באזור. קל יחסית לנסוע מתל אביב לערים אחרות בישראל והסביבה. בהתאם לתנועה, הנסיעה יכולה להימשך בין שעה לשמונה שעות. המסלול הוא ברובו כביש מהיר, כך שזו נסיעה פשוטה יחסית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן