דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מקטניה לטאורמינה?

כמה זמן הנסיעה מקטניה לטאורמינה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מקטניה לטאורמינה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה לצפות בנסיעה מקטניה לטאורמינה

הנסיעה מקטאניה לטאורמינה היא נסיעה יפהפייה, ולוקחת אותך דרך הכפר המדהים של סיציליה. הנסיעה אורכת כשעה וחצי, תלוי בתנועה, והיא דרך מצוינת לחקור את האזור. המסלול לוקח אתכם לאורך החוף, עם נופים מדהימים של הים התיכון, ודרך העיירות הציוריות Giardini Naxos ו-Letojanni.

מה לראות לאורך הדרך

כשאתם עושים את דרככם מקטניה לטאורמינה, תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של הים התיכון. תוכלו גם לחקור את העיירות הציוריות ג'יארדיני נקסוס ולטוג'אני. Giardini Naxos הוא יעד תיירותי פופולרי, עם החופים היפים וחיי הלילה התוססים שלו. Letojanni הוא כפר דייגים מקסים, עם חוף מדהים ונמל ציורי.

דברים שכדאי לעשות בטאורמינה

ברגע שתגיעו לטאורמינה, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של העיירה. בעיירה נמצא התיאטרון היווני העתיק, שהוא אחד האתרים הארכיאולוגיים המרשימים בסיציליה. תוכלו גם לחקור את הכנסיות הרבות של העיירה, כולל כנסיית סן דומניקו, שראשיתה במאה ה-13. בעיירה יש גם מספר מוזיאונים, כולל ה-Museo Civico, שמכיל אוסף של חפצים מהתרבות היוונית והרומית העתיקה.

איפה לשהות בטאורמינה

טאורמינה היא ביתם של מספר בתי מלון ואתרי נופש, כך שתוכלו למצוא את המקום המושלם לשהות בו במהלך ביקורכם. בעיירה פועלים גם מספר צימרים, המציעים חוויה אינטימית וביתית יותר. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, תוכלו להתארח באחד ממלונות החמישה כוכבים הרבים של העיירה.

התניידות בטאורמינה

טאורמינה היא עיירה קטנה, כך שקל להתמצא בה ברגל. אתה יכול גם לקחת את האוטובוס או לשכור מונית כדי להתנייד בעיר. אם אתם מחפשים לחקור את האזור שמסביב, תוכלו לשכור רכב או לצאת לסיור.

סיור באזור שמסביב

האזור שמסביב של טאורמינה הוא ביתם של מספר אטרקציות, כולל הר הגעש אטנה, ערוצי אלקנטרה והחורבות היווניות של סירקוזה. תוכלו גם לחקור את העיירות הסמוכות קטניה, מסינה ופלרמו.

סיכום

הנסיעה מקטאניה לטאורמינה היא נסיעה יפהפייה, ולוקחת אותך דרך הכפר המדהים של סיציליה. הנסיעה אורכת כשעה וחצי, תלוי בתנועה, והיא דרך מצוינת לחקור את האזור. ברגע שתגיעו לטאורמינה, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של העיירה, כולל התיאטרון היווני העתיק, כנסיית סן דומניקו ומוזיאון סיביקו. תוכלו גם לחקור את האזור שמסביב, לרבות הר הגעש אטנה, ערוצי אלקנטרה והחורבות היווניות של סירקוזה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן