דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס?

הנסיעה מנמל התעופה קטניה ג'יארדיני נקסוס ליעד שלך תהיה תלויה במסלול שאתה לוקח ובתנאי התנועה. שדה התעופה ממוקם במחוז מסינה, סיציליה, ונמצא כ-40 קילומטרים מהעיר קטאניה. בהתאם למסלול שאתה לוקח, הנסיעה יכולה לקחת בין 45 דקות לשעה וחצי.

המסלולים הטובים ביותר לקחת

המסלול הישיר ביותר מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס ליעד שלך הוא לקחת את הכביש המהיר A18. מסלול זה ייקח אתכם דרך הערים קטניה ומסינה וייקח כ-45 דקות. אם אתם מחפשים מסלול נופי, תוכלו לקחת את הכביש המהיר SS114. מסלול זה ייקח אתכם דרך העיירות הציוריות טאורמינה וג'יארדיני נקסוס וייקח כשעה וחצי.

אתרים שכדאי לראות לאורך הדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, יש הרבה אתרים לראות לאורך הדרך. אם תיסעו על הכביש המהיר A18, תעברו דרך העיר קטאניה, שבה נמצאים פיאצה דל דואומו המדהימה והפאלאצו ביסקארי בסגנון הבארוק. אם תיסעו על הכביש המהיר SS114, תעברו דרך העיירות טאורמינה וג'יארדיני נקסוס. טאורמינה היא ביתו של התיאטרון היווני העתיק, שמציע נופים מדהימים של הים היוני. Giardini Naxos היא עיירת נופש פופולרית על החוף, עם שפע של מסעדות, ברים וחנויות שאפשר לחקור.

דעה אישית

לאחרונה נסעתי בנסיעה מנמל התעופה קטאניה ג'יארדיני נקסוס ליעד שלי ומצאתי שזו חוויה נעימה. הנוף לאורך הדרך היה יפהפה והצלחתי לתפוס כמה מהמראות של סיציליה. אני בהחלט ממליץ לקחת את הכביש המהיר SS114 אם יש לך זמן, מכיוון שהוא מציע כמה נופים מדהימים של הים היוני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן