דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מפורטו ללאון?

כמה זמן הנסיעה מפורטו ללאון?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מפורטו ללאון?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מפורטו לאון

הנסיעה מפורטו ללאון היא נסיעה ציורית, לוקחת אותך דרך הגבעות המתגלגלות של פנים פורטוגל. המסלול הוא כ-250 ק"מ (155 מייל) ואורך כשלוש וחצי שעות. בדרך תעברו בכמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של פורטוגל, לרבות עמק הדורו ורכס הרי סרה דה אסטרלה.

למה לצפות בנסיעה מפורטו לאון

הנסיעה מפורטו ללאון היא קלה יחסית, כאשר רוב המסלול מתקיים על הכביש המהיר A25. הכביש המהיר הזה מתוחזק היטב ויש בו הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. תוך כדי נסיעה, תתכבדו בנופים מדהימים של עמק דורו ורכס הרי סרה דה אסטרלה. החלק הראשון של הנסיעה לוקח אתכם דרך עמק דורו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. אזור זה ידוע בכרמים שלו, המייצרים כמה מהיינות המפורסמים ביותר של פורטוגל. תוך כדי נסיעה דרך העמק, תתפנקו בנופים מדהימים של הכרמים ונהר הדואורו. לאחר שתצאו מעמק הדורו, תיכנסו לרכס הרי סרה דה אסטרלה. אזור זה ידוע בנופים המדהימים שלו והוא ביתם של כמה מהפסגות הגבוהות ביותר של פורטוגל. תוך כדי נסיעה בין ההרים, תתכבד בכמה נופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב.

טיפים לנהיגה מפורטו ללאון

בנסיעה מפורטו ללאון, חשוב לזכור כמה דברים. ראשית, הקפידו לתכנן את המסלול שלכם מראש ולאפשר הרבה זמן לנסיעה. המסלול פשוט יחסית, אבל יש כמה כבישים מפותלים ברכס הרי Serra da Estrela שיכולים להיות מסובכים לניווט. חשוב גם להיות מודעים למגבלות המהירות בפורטוגל. המהירות המותרת בכביש המהיר A25 היא 120 קמ"ש (75 מייל לשעה). בכבישים אחרים, המהירות המותרת היא בדרך כלל 90 קמ"ש (55 מייל לשעה). לבסוף, הקפידו לעשות הפסקות קבועות במהלך הנסיעה. יש הרבה תחנות מנוחה לאורך המסלול, אז הקפידו לנצל אותן.

מה לראות לאורך הדרך

לאורך הנסיעה מפורטו ללאון, יש המון דברים לראות ולעשות. בעמק דורו תוכלו לבקר בכמה מהכרמים המפורסמים של האזור ולטעום כמה מהיינות המשובחים של פורטוגל. תוכלו גם לשוט בסירה על נהר הדואורו ולהתפעל מהנוף המדהים. ברכס הרי Serra da Estrela, תוכלו לצאת לטיול רגלי ולהתפעל מהנופים המדהימים של האזור הכפרי שמסביב. תוכלו גם לבקר בכמה מהכפרים המסורתיים של האזור ולטעום חלק מהמטבח המקומי.

סיכום

הנסיעה מפורטו ללאון היא נסיעה ציורית, ולוקחת אותך דרך כמה מהאזורים הכפריים היפים ביותר של פורטוגל. המסלול הוא כ-250 ק"מ (155 מייל) ואורך כשלוש וחצי שעות. בדרך תעברו דרך עמק דורו ורכס הרי Serra da Estrela, ששניהם מציעים נופים מדהימים והרבה דברים לראות ולעשות. הקפידו לתכנן את המסלול מראש ולאפשר הרבה זמן לנסיעה, ועשו הפסקות קבועות לאורך הדרך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן