דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מליסבון לפורטו?

כמה זמן הנסיעה מליסבון לפורטו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מליסבון לפורטו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מליסבון לפורטו

פורטוגל היא מדינה יפהפיה, והנסיעה מליסבון לפורטו היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור אותה. הנסיעה מליסבון לפורטו היא כ-250 ק"מ (155 מייל) ואורכת כשלוש וחצי שעות. לאורך הדרך, תעברו דרך כמה מהאזורים הכפריים המדהימים ביותר של פורטוגל, כולל עמק דורו ורכס הרי סרה דה אסטרלה.

למה לצפות בנסיעה מליסבון לפורטו

הנסיעה מליסבון לפורטו היא נסיעה נופית, ותוכלו לחזות בכמה מהנופים היפים ביותר של פורטוגל. תוך כדי נסיעה, תעברו דרך עמק דורו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, הידוע בכרמים ובגבעות המדורגות שלו. תעברו גם דרך רכס הרי Serra da Estrela, שבו נמצאים כמה מהפסגות הגבוהות ביותר של פורטוגל. בדרך תעברו גם דרך כמה עיירות וכפרים קטנים, שלכל אחד מהם קסם ייחודי משלו. תוכל לעצור ולחקור את המקומות הללו, כמו גם להתרשם מהתרבות המקומית.

מה לראות לאורך הדרך

כשתיסעו מליסבון לפורטו, תוכלו לחזות בכמה מהמראות המדהימים ביותר של פורטוגל. בעמק דורו, תוכלו לראות את הכרמים המדורגים שהם סימן ההיכר של האזור. תוכלו גם לבקר בעיירות ובכפרים הקטנים המנקדים את הנוף, כל אחד עם הקסם הייחודי שלו. ברכס הרי Serra da Estrela, תוכלו לתפוס כמה מהפסגות הגבוהות ביותר של פורטוגל. תוכלו גם לבקר בכפרים הקטנים השוכנים בהרים, כמו גם לחזות בכמה מהנופים המדהימים.

מה לעשות בדרך

כשאתם נוסעים מליסבון לפורטו, תוכלו לחזות בכמה מהמראות היפים ביותר של פורטוגל. תוכלו לעצור ולחקור את הערים והכפרים הקטנים המנקדים את הנוף, כמו גם להתרשם מהתרבות המקומית. כמו כן, תוכלו לבקר בכמה מהיקבים בעמק הדורו, ולטעום כמה מהיינות המפורסמים של האזור. ברכס הרי Serra da Estrela, תוכלו לחזות בכמה מהפסגות הגבוהות ביותר של פורטוגל. תוכלו גם לחקור את הכפרים הקטנים השוכנים בהרים, כמו גם לחזות בכמה מהנופים המדהימים.

טיפים לנסיעה מליסבון לפורטו

כשנוסעים מליסבון לפורטו, חשוב לתכנן מראש. הקפד לבדוק את תנאי מזג האוויר לפני שאתה יוצא לדרך, מכיוון שהכבישים עלולים להיות חלקים במזג אוויר רטוב. חשוב גם לוודא שיש לך מספיק דלק, שכן יש מעט תחנות דלק לאורך הדרך. חשוב גם להיות מודעים למגבלות המהירות, שכן הן יכולות להשתנות מאזור לאזור. באזורים מסוימים, המהירות המותרת היא עד 50 קמ"ש (31 קמ"ש), ולכן חשוב להיות מודעים למגבלות המהירות בכל אזור. לבסוף, חשוב להיות מודעים לאגרות האגרה לאורך הדרך. יש מספר אגרות אגרה לאורך המסלול, אז הקפידו להחזיק מספיק מזומן או כרטיס אשראי כדי לשלם עבורן. בסך הכל, הנסיעה מליסבון לפורטו היא נסיעה יפה, וזו דרך מצוינת לחקור את פורטוגל. עם הנופים המדהימים והעיירות והכפרים המקסימים שלו, זהו מסע שלא תשכחו במהרה. לכן, אם אתם מתכננים טיול לפורטוגל, דאגו לכלול את הנסיעה מליסבון לפורטו במסלול הטיול שלכם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן