דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי?

כמה זמן הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי?

כמה זמן לוקח לנסוע מסן פרנסיסקו ליוסמיטי?

הפארק הלאומי יוסמיטי הוא אחד המקומות היפים בארצות הברית, והוא נמצא במרחק של כמה שעות בלבד מסן פרנסיסקו. אבל כמה זמן לוקח לנסוע מסן פרנסיסקו ליוסמיטי? התשובה תלויה בכמה גורמים, כגון המסלול שאתה לוקח והשעה ביום. באופן כללי, לוקח בערך ארבע עד חמש שעות לנסוע מסן פרנסיסקו ליוסמיטי. זה אם אתה לוקח את המסלול הישיר ביותר, כלומר לקחת את כביש 120 מזרח מסן פרנסיסקו לפארק.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי היא נסיעה יפהפיה. תעברו דרך גבעות מתגלגלות ויערות עבותים, ותזכו לראות כמה מהנופים המדהימים ביותר בקליפורניה.לאורך הדרך, תעברו דרך העיירות סונורה וגרובלנד. שתי העיירות הללו שוות עצירה אם יש לך זמן. סונורה היא עיירה מקסימה של הבהלה לזהב עם שפע של חנויות ומסעדות, בעוד שגרובלנד היא עיירה קטנה עם כמה מסעדות וכמה מבנים היסטוריים.

מה לעשות כשמגיעים

ברגע שתגיעו לפארק הלאומי יוסמיטי, תוכלו לחקור את האטרקציות הרבות של הפארק. אתה יכול לטייל לראש מפלי יוסמיטי, לצאת לנסיעה ציורית דרך הפארק, או לחקור את השבילים והאחו הרבים. יש גם הרבה חיות בר לראות, כולל דובים, צבאים וציפורים. לא משנה כמה זמן תשהו ביוסמיטי, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. הפארק הוא אחד המקומות היפים בארצות הברית, וכדאי לנסוע מסן פרנסיסקו. צפה בסרטונים של הנסיעה מסן פרנסיסקו ליוסמיטי מצא מידע נוסף בוויקיפדיה

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן