דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מסלוניקי למטאורה?

כמה זמן הנסיעה מסלוניקי למטאורה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מסלוניקי למטאורה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

המסע מסלוניקי למטאורה

המסע מסלוניקי למטאורה הוא מסע נופי, לוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר ביוון. הנסיעה נמשכת כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שאתה לוקח. המסלול לוקח אתכם דרך האזור הכפרי המדהים של צפון יוון, עובר דרך כפרים ועיירות קטנות, ומציע נופים מדהימים של ההרים והעמקים.

למה לצפות בדרך

כשתעשו את דרככם מסלוניקי למטאורה, תעברו דרך העיירות קטריני ולריסה, לפני שתגיעו לעיירה טריקלה. מטריקלה תמשיכו לקלמבקה, השער למטאורה. בדרך תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של ההרים והעמקים, כמו גם הכפרים והעיירות הקטנות שתעברו דרכם.

העיירה קטריני

התחנה הראשונה במסע שלכם מסלוניקי למטאורה היא העיירה קטריני. עיירה קטנה זו ממוקמת למרגלות הר האולימפוס, והיא מקום מצוין לעצור ולחקור. כאן, תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי של פידנה העתיקה, שהיה האתר של הקרב המפורסם בין המקדונים והרומאים בשנת 168 לפנה"ס. תוכלו גם לבקר בכנסיית אגיוס דימיטריוס, שהיא אחת הכנסיות העתיקות ביוון.

העיירה לריסה

התחנה הבאה במסע שלכם היא העיירה לריסה. עיירה זו ממוקמת במחוז תסלי ביוון, והיא ביתם של כמה מהנופים היפים במדינה. כאן תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי של לריסה העתיקה, שהייתה בעבר בירת ממלכת תסליה. תוכלו גם לבקר בכנסיית אגיוס גאורגיוס, שהיא אחת הכנסיות העתיקות ביוון.

העיירה טריקאלה

התחנה הבאה במסע שלכם היא העיירה טריקלה. עיירה זו ממוקמת במחוז תסלי ביוון, והיא ביתם של כמה מהנופים היפים במדינה. כאן תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי של טריקלה העתיקה, שהייתה בעבר בירת ממלכת תסליה. תוכלו גם לבקר בכנסיית אגיוס ניקולאוס, שהיא אחת הכנסיות העתיקות ביותר ביוון. מטריקלה, תמשיכו לקלמבקה, שער הכניסה למטאורה. עיירה קטנה זו ממוקמת למרגלות הר האולימפוס, והיא מקום מצוין לעצור ולחקור. כאן תוכלו לבקר באתר הארכיאולוגי של קלמבקה העתיקה, שהייתה בעבר בירת ממלכת תסליה. תוכלו גם לבקר בכנסיית אגיוס ניקולאוס, שהיא אחת הכנסיות העתיקות ביוון.

היעד הסופי: מטאורה

ברגע שתגיעו לקלמבקה, תהיו במרחק של כמה קילומטרים מהיעד הסופי שלכם: מטאורה. האזור המדהים הזה הוא ביתם של כמה מהמנזרים המרהיבים ביותר ביוון, והוא אתר חובה לכל מי שמבקר במדינה. כאן, אתה יכול לחקור את המנזרים, להתרשם מהנופים עוצרי הנשימה של ההרים שמסביב, ולצאת לטיול רגלי לראש הצוקים. הנסיעה מסלוניקי למטאורה היא נסיעה נופית, לוקחת אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר ב- יָוָן. משך הנסיעה הוא כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שאתה לוקח. בדרך תוכלו להתרשם מהנופים המדהימים של ההרים והעמקים, כמו גם הכפרים והעיירות הקטנות שתעברו דרכם. ברגע שתגיעו למטאורה, תוכלו לחקור את המנזרים, להתרשם מהנופים עוצרי הנשימה של ההרים שמסביב ולצאת לטיול רגלי אל ראש הצוקים. בין אם אתם מחפשים טיול יום או נסיעה ארוכה יותר, הנסיעה מסלוניקי למטאורה תהיה בטוחה חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן