דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מניו יורק לוורמונט?

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לוורמונט?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לוורמונט?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מניו יורק לוורמונט?

הנסיעה מניו יורק לוורמונט היא מסע נופי דרך האזור הכפרי היפה של הצפון מזרח. בהתאם לנקודת ההתחלה ולמסלול שלך, הנסיעה יכולה להימשך בין ארבע לשש שעות. המסלול הישיר ביותר לוקח אותך דרך הרי אדירונדק ולאורך נהר ההדסון, בעוד שמסלולים אחרים לוקחים אותך דרך הגבעות המתגלגלות של הקטסקילס וההרים הירוקים של ורמונט.

המסלולים הטובים ביותר לקחת

המסלול הישיר ביותר מניו יורק לוורמונט הוא דרך אדירונדק נורת'וויי (I-87) ו-Taconic State Parkway. מסלול זה לוקח אותך דרך הרי אדירונדק ולאורך נהר ההדסון, ומספק נופים יפים של האזור הכפרי. מסלול זה הוא המהיר ביותר, אורך כארבע שעות להשלמתו. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את דרך ההר Catskill (כביש 28) ואת שביל המוהוק (כביש 7). מסלול זה לוקח אותך דרך הגבעות המתגלגלות של הקטסקילס וההרים הירוקים של ורמונט, ומספקים נופים מדהימים של האזור הכפרי. מסלול זה נמשך כחמש שעות.

למה לצפות בדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תוכלו לצפות לראות נוף יפה לאורך הדרך. הרי אדירונדק מספקים נופים מדהימים של האזור הכפרי, בעוד שהרי קטסקילס והרי הירוקים מציעים נופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי. אתה יכול גם לצפות לראות כמה עיירות וכפרים מוזרים לאורך הדרך, כמו גם כמה אתרים היסטוריים מעניינים.

דעה אישית

נסעתי מספר פעמים בנסיעה מניו יורק לוורמונט ואני יכול לומר בכנות שזו אחת הנסיעות היפות ביותר שעשיתי אי פעם. הנוף עוצר נשימה והעיירות והכפרים שאתם עוברים דרכם מקסימים. אני ממליץ בחום להקדיש זמן לחקור את האזור ולהתרשם מהמראות. זוהי דרך מצוינת להתרחק מההמולה של העיר וליהנות מקצת שקט ושלווה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן