דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממלבורן לפרת?

כמה זמן הנסיעה ממלבורן לפרת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממלבורן לפרת?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה ממלבורן לפרת

הנסיעה ממלבורן לפרת היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד אם מתכננים מראש. המרחק הכולל הוא כ-1,800 קילומטרים, או 1,118 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא בסביבות 21 שעות. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר באוסטרליה, מעיירות החוף של כביש האוקיינוס הגדול ועד לשטח האאוטבק של הטריטוריה הצפונית.

דרך האוקיינוס הגדולה

החלק הראשון של הנסיעה לוקח אתכם לאורך כביש Great Ocean Road, קטע כביש של 243 קילומטרים החובק את קו החוף של ויקטוריה. זוהי אחת הנסיעות היפות ביותר באוסטרליה, עם נופים מדהימים של האוקיינוס, גבעות מתגלגלות ויערות שופעים. בדרך תעברו דרך עיירות קטנות, כמו מפרץ אפולו, לורן וטורקוואי. תהיה לך גם הזדמנות לעצור ולחקור כמה מהאטרקציות הרבות, כולל שנים עשר השליחים, אוסף של ערימות אבן גיר העולות מתוך האוקיינוס.

האאוטבק

אחרי שתצאו מכביש האוקיינוס הגדול, תיכנסו לאוטבק, האזור העצום והנידח של אוסטרליה. זוהי ארץ של אקסטרים, עם טמפרטורות יוקדות בקיץ וטמפרטורות קפואות בחורף. הנוף ברובו שטוח ועקר, עם צמחייה דלילה ומעט סימני חיי אדם. תעברו דרך עיירות קטנות, כמו אליס ספרינגס וטננט קריק, ותהיה לכם הזדמנות לחקור כמה מהאטרקציות הייחודיות, כמו Uluru, המונוליט הגדול בעולם.

הטריטוריה הצפונית

הקטע האחרון של הנסיעה לוקח אותך דרך הטריטוריה הצפונית, אזור באוסטרליה הידוע ביופיו המחוספס. כאן תעברו דרך עיירות קטנות, כמו קתרין ודרווין, ותהיה לכם הזדמנות לחקור כמה מהאטרקציות הייחודיות, כמו הפארק הלאומי קאקאדו, ביתם של כמה מאמנות הסלע העתיקות בעולם.

היעד הסופי: פרת

אחרי יום ארוך של נסיעה, סוף סוף תגיעו לפרת, עיירה קטנה בטריטוריה הצפונית. זהו מקום נהדר להירגע ולחקור, עם שפע של אטרקציות, כגון השווקים המקומיים, המפלים הסמוכים והפארקים הלאומיים הסמוכים.

טיפים לנסיעה ממלבורן לפרת

אם אתם מתכננים לעשות את הנסיעה ממלבורן לפרת, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • תכננו מראש ואפשרו הרבה זמן לנסיעה. זה מסע ארוך, ותרצו לוודא שיש לכם מספיק זמן לעצור ולחקור לאורך הדרך.
  • הביאו הרבה מים וחטיפים. אתה תיסע בכמה אזורים מרוחקים, ותרצה לוודא שיש לך מספיק מזון ומים שיספיקו לך לאורך כל המסע.
  • תתכוננו למזג האוויר. מזג האוויר באוסטרליה יכול להיות בלתי צפוי, אז וודא שאתה מוכן לכל דבר.
  • היו מודעים לחיות הבר. אוסטרליה היא ביתם של כמה מהחיות הייחודיות והמסוכנות ביותר בעולם, אז וודא שאתה מודע לסביבתך.

הנסיעה ממלבורן לפרת היא חוויה בלתי נשכחת. תזכו לחקור כמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר באוסטרליה, ותהיה לכם הזדמנות לחוות כמה מהאטרקציות הייחודיות לאורך הדרך. אז אם אתם מחפשים הרפתקה, הנסיעה ממלבורן לפרת היא הדרך המושלמת לעשות זאת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה וצפה בסרטונים על הכונן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן