דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס?

כמה זמן הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס?

הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את דרום מזרח ארצות הברית. המרחק הכולל הוא כ-870 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-14 שעות. המסלול שתבחר יהיה תלוי בהעדפותיך, אך המסלול הישיר ביותר הוא לאורך הכביש המהיר 10.

למה לצפות בדרך

הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את דרום מזרח ארצות הברית. תעברו בכמה מהנופים היפים והמגוונים ביותר במדינה, מהביצות של פלורידה ועד הגבעות המתגלגלות של אלבמה ומיסיסיפי. בדרך תעברו בכמה מהערים האייקוניות ביותר בדרום, כולל טלהאסי, מובייל ובטון רוז'.

הדרך הטובה ביותר לקחת

המסלול הישיר ביותר ממיאמי לניו אורלינס הוא לאורך הכביש המהיר 10. מסלול זה ייקח אתכם דרך כמה מהערים האייקוניות ביותר בדרום, כולל Tallahassee, Mobile, ו-Baton Rouge. המרחק הכולל הוא כ-870 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-14 שעות.

מה לראות לאורך הדרך

יש הרבה דברים לראות ולעשות לאורך הדרך ממיאמי לניו אורלינס. בפלורידה תוכלו לחקור את הפארק הלאומי אוורגליידס ואת העיר ההיסטורית סנט אוגוסטין. באלבמה תוכלו לבקר בפארק הזיכרון לספינות הקרב של USS Alabama ובחופי חוף המפרץ. במיסיסיפי, אתה יכול לחקור את כביש Natchez Trace Parkway ואת הפארק הצבאי הלאומי ויקסבורג. ובלואיזיאנה, תוכלו לחקור את הרובע הצרפתי בניו אורלינס ואת המטעים ההיסטוריים שלאורך נהר המיסיסיפי.

דעה אישית

נסיעה ממיאמי לניו אורלינס היא דרך מצוינת לחקור את דרום מזרח ארצות הברית. המסלול ארוך, אבל שווה לחוות את הנופים והערים המגוונות שבדרך. בנוסף, תזכו לחוות כמה מהערים האייקוניות ביותר בדרום, כולל Tallahassee, Mobile, ו-Baton Rouge.

שאלות ותשובות

ש: מה הדרך הטובה ביותר לקחת ממיאמי לניו אורלינס?

א:

המסלול הישיר ביותר ממיאמי לניו אורלינס הוא לאורך הכביש המהיר 10. מסלול זה ייקח אתכם דרך כמה מהערים האייקוניות ביותר בדרום, כולל Tallahassee, Mobile, ו-Baton Rouge. המרחק הכולל הוא כ-870 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-14 שעות.

ש: מה אני יכול לצפות לראות לאורך הדרך?

א:

בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים והמגוונים במדינה, מהביצות של פלורידה ועד הגבעות המתגלגלות של אלבמה ומיסיסיפי. אתה יכול גם לחקור את הפארק הלאומי אוורגליידס ואת העיר ההיסטורית סנט אוגוסטין בפלורידה, את פארק הזיכרון לספינות הקרב של USS Alabama וחופי חוף המפרץ באלבמה, את פארקוויי נאצ'ז טראס ואת הפארק הצבאי הלאומי ויקסבורג במיסיסיפי, ואת הרובע הצרפתי בניו אורלינס והמטעים ההיסטוריים לאורך נהר המיסיסיפי בלואיזיאנה.

סיכום

הנסיעה ממיאמי לניו אורלינס היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את דרום מזרח ארצות הברית. המרחק הכולל הוא כ-870 מיילים, וזמן הנסיעה המשוער הוא כ-14 שעות. המסלול הישיר ביותר הוא לאורך הכביש המהיר 10, ובדרך תעברו בכמה מהנופים היפים והמגוונים במדינה. אתה יכול גם לחקור את הפארק הלאומי אוורגליידס ואת העיר ההיסטורית סנט אוגוסטין בפלורידה, את פארק הזיכרון לספינות הקרב של USS Alabama וחופי חוף המפרץ באלבמה, את פארקוויי נאצ'ז טראס ואת הפארק הצבאי הלאומי ויקסבורג במיסיסיפי, ואת הרובע הצרפתי בניו אורלינס והמטעים ההיסטוריים לאורך נהר המיסיסיפי בלואיזיאנה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן