דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס?

כמה זמן הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס

הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. המרחק הכולל הוא כ-2,400 מיילים, וייקח לכם כ-36 שעות נסיעה ללא הפסקה כדי לבצע את הנסיעה. עם זאת, רוב האנשים ירצו לפצל את הנסיעה למספר ימים, כדי שיוכלו ליהנות מהמראות לאורך הדרך.

המסלולים הטובים ביותר לקחת

המסלול הישיר ביותר ממיאמי ללאס וגאס הוא לקחת את I-75 צפונה ל-I-40 מערבה. מסלול זה ייקח אותך דרך ג'ורג'יה, טנסי, ארקנסו, אוקלהומה וטקסס. אתה יכול גם לקחת את I-95 צפונה עד I-40 מערבה, שייקח אותך דרך דרום קרוליינה, צפון קרוליינה, וירג'יניה וטנסי. אם אתה רוצה לקחת מסלול נופי יותר, אתה יכול לקחת את I-75 צפונה עד I-24 מערבה, שייקח אותך דרך ג'ורג'יה, טנסי, קנטקי ואילינוי. משם, אתה יכול לקחת את I-55 צפונה עד I-44 מערבה, שייקח אותך דרך מיזורי ואוקלהומה. לבסוף, אתה יכול לקחת את I-40 מערבה ללאס וגאס. מסלול זה ייקח אתכם דרך כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית, כולל הרי המעושנים הגדולים והרי אוזרק.

למה לצפות בדרך

לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תוכלו לצפות לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. תעברו דרך כמה מרכסי ההרים הציוריים ביותר, כמו גם כמה מהערים התוססות ביותר במדינה. בג'ורג'יה תעברו בהרי האפלצ'ים היפים. בטנסי תעברו בהרי המעושנים הגדולים, שהם ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. בארקנסו תעברו בהרי אוזרק, שבהם נמצאים כמה מהמפלים היפים בארצות הברית. באוקלהומה תעברו במישורים הגדולים, שבהם יש כמה מהשקיעות המדהימות ביותר במדינה. בטקסס תעברו דרך היל קאנטרי, שהיא ביתם של כמה מהנהרות והאגמים היפים ביותר בארצות הברית. לבסוף, בנבאדה, תעברו במדבר מוהאבי, שהוא ביתם של כמה מתצורות הסלע המדהימות במדינה.

טיפים לביצוע הטיול

אם אתם מתכננים לעשות את הטיול ממיאמי ללאס וגאס, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, ודאו שאתם מתכננים את המסלול שלכם מבעוד מועד. זה יעזור לך למנוע עיכובים או עקיפות בלתי צפויות. שנית, ודאו שאתם מתכננים הרבה תחנות מנוחה לאורך הדרך. נהיגה לפרקי זמן ארוכים עלולה להיות מעייפת ולכן חשוב לעשות הפסקות כל כמה שעות. לבסוף, וודא שאתה מתכנן שפע של פעילויות לאורך הדרך. יש שפע של אטרקציות ופעילויות נהדרות ליהנות מהערים והעיירות בהן תעברו, אז הקפידו לנצל אותן.

סיכום

הנסיעה ממיאמי ללאס וגאס היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. המרחק הכולל הוא כ-2,400 מיילים, וייקח לכם כ-36 שעות נסיעה ללא הפסקה כדי לבצע את הנסיעה. עם זאת, רוב האנשים ירצו לפצל את הנסיעה למספר ימים, כדי שיוכלו ליהנות מהמראות לאורך הדרך. לא משנה באיזה מסלול תבחרו, תוכלו לצפות לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. רק ודא שאתה מתכנן את המסלול שלך מבעוד מועד, תכננת שפע של עצירות מנוחה, ותתכנן שפע של פעילויות לאורך הדרך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן