דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מליסבון לגיברלטר?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מליסבון לגיברלטר

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא ארוכה, אבל אפשר לעשות אותה ביום אחד. המרחק הכולל הוא בסביבות 830 מייל, וזמן הנסיעה המשוער הוא בסביבות 13 שעות. לאורך הדרך, תעברו בכמה מהחלקים היפים והמעניינים ביותר של פורטוגל וספרד. המסלול מליסבון לגיברלטר הוא די פשוט. תתחיל בליסבון ותצא דרומה לאורך החוף הפורטוגלי. לאחר מכן תחצו לספרד ותמשיכו דרומה עד שתגיעו לעיר קאדיס. משם, תקחו מעבורת על פני מיצר גיברלטר אל הטריטוריה הבריטית מעבר לים של גיברלטר.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא ארוכה, אך ניתן לחלק אותה למספר נסיעות קטנות יותר. החלק הראשון של המסע לוקח אתכם לאורך החוף הפורטוגלי, בו תוכלו ליהנות מהנופים המדהימים של האוקיינוס האטלנטי. תעברו גם דרך כמה מהערים היפות ביותר של פורטוגל, כמו פורטו וקוימברה. ברגע שתחצו לספרד, תתכבדו בכמה מהמראות האיקוניים ביותר של המדינה. תעברו דרך הערים סביליה וקורדובה, ותזכו גם לחוות את הנוף המדהים של הכפר הספרדי. החלק האחרון של המסע לוקח אתכם על פני מיצר גיברלטר אל הטריטוריה הבריטית מעבר לים של גיברלטר. עיר קטנה אך מרתקת זו היא ביתו של סלע גיברלטר המפורסם, כמו גם מספר אטרקציות מעניינות אחרות.

השוואה מהירה

מֶרְחָק זמן נהיגה משוער
830 מייל 13 שעות

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא הזדמנות מצוינת לראות כמה מהאתרים הטובים ביותר בפורטוגל ובספרד. בפורטוגל, תזכו לחוות את הנופים המדהימים של האוקיינוס האטלנטי, כמו גם את הערים היפות פורטו וקוימברה. בספרד, תזכו לחקור את הערים סביליה וקורדובה, כמו גם את האזור הכפרי הספרדי המדהים. ובגיברלטר, תזכו לחוות את סלע גיברלטר המפורסם, כמו גם מספר אטרקציות מעניינות נוספות.

טיפים עבור הכונן

כשמתכננים את הנסיעה מליסבון לגיברלטר, חשוב לתכנן מראש. ודאו שיש לכם מספיק זמן לעשות את הטיול ביום אחד, ותכננו כל עצירה בדרך. כמו כן, מומלץ לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה, מכיוון שמזג האוויר עלול להיות בלתי צפוי בחלקים מסוימים של המסלול. לבסוף, ודא שיש לך את כל המסמכים הדרושים לחציית הגבול בין פורטוגל לספרד. אם אתה מחפש טיול כביש מרגש, הנסיעה מליסבון לגיברלטר היא אופציה מצוינת. המסלול ארוך אך ניתן לביצוע ביום אחד, ותזכו לחוות כמה מהמראות הטובים ביותר בפורטוגל ובספרד. אז למה שלא תתכנן את הטיול שלך היום ותתחיל את המסע שלך לגיברלטר? למידע נוסף על הנסיעה מליסבון לגיברלטר, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן