דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מיוסמיטי לווגאס?

כמה זמן הנסיעה מיוסמיטי לווגאס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מיוסמיטי לווגאס?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מיוסמיטי לווגאס

הנסיעה מהפארק הלאומי יוסמיטי ללאס וגאס, נבאדה היא ארוכה, אבל זו יכולה להיות דרך מצוינת לראות כמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. הנסיעה היא כ-545 קילומטרים ואורכת כ-8 שעות ו-30 דקות, תלוי במסלול שאתם לוקחים וכמה עצירות אתם עושים. המסלול הישיר ביותר לוקח אותך דרך הרי סיירה נבאדה, ולאחר מכן דרך מדבר מוהאבי. בדרך תעברו בכמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה, כולל עמק יוסמיטי, אגם מונו ועמק המוות.

המסלול הטוב ביותר מיוסמיטי לווגאס

המסלול הטוב ביותר מיוסמיטי לווגאס הוא לקחת את US-395 דרום, ואז לקחת את CA-14 דרום ל-I-15 דרום. מסלול זה ייקח אתכם דרך הרי סיירה נבאדה, ולאחר מכן דרך מדבר מוהאבי. ברגע שתגיעו ל-I-15 דרום, תהיו במדבר מוהאבי. זהו מקום נהדר לעצור בו ולהתבונן בנוף, שכן זהו אחד החלקים היפים ביותר בנסיעה. תעברו דרך עמק המוות, שהוא הנקודה הנמוכה ביותר בארצות הברית, ואז תהיו בלאס וגאס.

למה לצפות בדרך

כשאתה נוסע מיוסמיטי לווגאס, תעבור בכמה מהחלקים היפים ביותר של ארצות הברית. תוכלו לראות את עמק יוסמיטי המדהים, אגם מונו ועמק המוות. תוכלו גם לראות כמה מהמראות הייחודיים והמעניינים ביותר לאורך הדרך. תעברו בעיירת הרפאים בודי, שהיא עיירת כורים שהשתמרה מהמאה ה-19. תוכל גם לראות את השלט המפורסם "ברוכים הבאים ללאס וגאס", שהוא הזדמנות מצוינת לצילום.

טיפים לנסיעה מיוסמיטי לווגאס

כאשר אתם נוסעים מיוסמיטי לווגאס, חשוב לתכנן מראש ולוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים לטיול. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהנסיעה שלך: • וודא שיש לך הרבה דלק וחטיפים לטיול. • הביאו מפה או GPS כדי לא ללכת לאיבוד. • ודא שיש לך מיכל גז מלא לפני שאתה עוזב. • הביאו מצלמה כדי שתוכלו לצלם את הנוף המדהים. • דאגו שיהיה לכם מיכל מים מלא למקרה שנתקעתם במדבר. • ודא שיש לך מיכל שמן מלא למקרה שתצטרך להחליף אותו. • ודאו שיש לכם צמיג רזרבי למקרה שתגיעו לפנצ'ר.

מה לעשות בלאס וגאס

ברגע שאתה מגיע ללאס וגאס, יש הרבה דברים לעשות ולראות. אתה יכול לחקור את הסטריפ המפורסם של לאס וגאס, שהוא ביתם של כמה מבתי הקזינו והמלונות האייקוניים ביותר בעולם. אתה יכול גם לקחת מופע, לעשות קניות, או לעשות סיור בעיר. אתה יכול גם לחקור כמה מהאטרקציות הסמוכות, כגון סכר הובר, קניון רד רוק והגרנד קניון. יש גם שפע של פעילויות חוצות ליהנות, כגון טיולי הליכה, רכיבה על אופניים וקמפינג.

סיכום

הנסיעה מיוסמיטי לווגאס היא ארוכה, אבל זה שווה את זה בגלל הנוף המדהים והחוויות הייחודיות שתזכו בדרך. ודאו שאתם מתכננים מראש ושיש לכם את כל מה שאתם צריכים לטיול, ובטוח תהנו מאוד. למידע נוסף על הנסיעה מיוסמיטי לווגאס, עייןבסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן