דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מטאבה לדהב?

כמה זמן הנסיעה מטאבה לדהב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה מטאבה לדהב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מטאבה לדהב

הנסיעה מטאבה לדהב היא מסע נופי שלוקח אתכם דרך חצי האי סיני. המסלול הוא כ-120 ק"מ (75 מייל) ולוקח כשעתיים להשלים. בדרך תעברו דרך הערים נואיבה ושארם א-שייח, כמו גם הפארק הלאומי המדהים ראס מוחמד.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מטאבה לדהב היא נסיעה יפהפייה, עם שפע של מראות שאפשר לראות לאורך הדרך. כשאתם עושים את דרככם בחצי האי סיני, תהיו מוקפים בנוף המדברי המדהים, עם דיונות החול המתגלגלות וההרים הסלעיים. תעברו גם בערים נואיבה ושארם א-שייח', שתיהן מציעות שפע של אטרקציות ופעילויות. ברגע שתגיעו לפארק הלאומי ראס מוחמד, תתכבדו בכמה מהנופים המדהימים ביותר באזור . הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר, כולל דולפינים, צבי ים ואפילו כרישים. תוכלו גם לחקור את שוניות האלמוגים ולהתבונן בנופים עוצרי הנשימה של הים האדום.

דברים לעשות בדהב

ברגע שתגיעו לדהב, תמצאו הרבה דברים לעשות. העיר ידועה בחופים המדהימים שלה, עם שפע הזדמנויות לשחייה, שנורקלינג וצלילה. אתה יכול גם לחקור את החור הכחול הסמוך, אתר צלילה פופולרי המכיל מגוון של חיים ימיים. אם אתה מחפש הרפתקה פעילה יותר, אתה יכול לצאת לטיול גמלים דרך המדבר או לעלות על חול במורד דיונות החול. . יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה לחקור, כמו גם שווקים שבהם אתה יכול לאסוף מזכרות ועבודות יד מקומיות.

דעה אישית

הנסיעה מטאבה לדהב היא דרך מצוינת לחקור את חצי האי סיני. הנוף מדהים, ויש הרבה דברים לעשות לאורך הדרך. הנסיעה עצמה קצרה יחסית, כך שקל להשתלב בטיול יום. ברגע שתגיעו לדהב, תמצאו שפע של פעילויות להעסיק אתכם, משחייה ושנורקלינג ועד לחקור את השווקים ולטיול בגמלים. בסך הכל, זו דרך מצוינת לחוות את יופיו של חצי האי סיני.

טיפים עבור הכונן

  • הקפידו להביא הרבה מים וחטיפים לנסיעה.
  • היו מודעים למגבלות המהירות וצייתו לכל חוקי התעבורה.
  • הקפידו לצלם הרבה תמונות לאורך הדרך.
  • אם אתם מתכננים לחקור את הפארק הלאומי ראס מוחמד, הקפידו להביא כובע, קרם הגנה והרבה מים.

סיכום

הנסיעה מטאבה לדהב היא דרך מצוינת לחקור את חצי האי סיני. המסלול קצר יחסית, והנוף מהמם. בדרך תעברו בערים נואיבה ושארם א-שייח וכן בפארק הלאומי ראס מוחמד. ברגע שתגיעו לדהב, תמצאו הרבה דברים לעשות, משחייה ושנורקלינג ועד לחקור את השווקים ולטיול על גמלים. בסך הכל, זו דרך מצוינת לחוות את יופיו של חצי האי סיני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן