דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מחריה לצפת?

כמה זמן הנסיעה מחריה לצפת?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מחריה לצפת?

כמה זמן הנסיעה מחריה לצפת?

הנסיעה מחריה לצפת היא מסע נופי האורך כשעתיים ו-30 דקות. המסלול הוא צילום ישר לאורך כביש החוף, העובר בכמה מהנופים היפים באזור. בדרך תעברו ביישובים נהריה, עכו ונהריה וכן בקיבוצים מעגן מיכאל וכפר ורדים. הנסיעה מחריה לצפת היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן בו. המראות. המסלול מישורי יחסית, כך שקל להספיק זמן טוב. תעברו בכמה מהנופים היפים באזור, ביניהם הים התיכון, רמת הגולן והכנרת.

מה לראות לאורך הדרך

הנסיעה מחריה לצפת היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתרשם מהמראות. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים באזור, ביניהם הים התיכון, רמת הגולן והכנרת. בנהריה תמצאו את חוף נהריה, מקום פופולרי לשחייה ושיזוף. החוף הוא גם ביתם של מספר מסעדות ובתי קפה, מה שהופך אותו למקום מצוין לעצור בו לאכול משהו. בעכו תמצאו את העיר העתיקה של עכו, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. העיר העתיקה היא ביתם של מספר אתרים היסטוריים, כולל אולמות האבירים, המצודה הצלבנית וחאן אל-עומדאן מהתקופה העות'מאנית. בנהריה תמצאו את חוף נהריה, מקום פופולרי לשחייה ושיזוף . החוף הוא גם ביתם של מספר מסעדות ובתי קפה, מה שהופך אותו למקום נהדר לעצור בו לארוחה קלה. בכפר ורדים תמצאו את הגן הלאומי כפר ורדים, שמורת טבע יפהפייה עם מגוון מסלולי הליכה ואזורי פיקניק.

דברים לעשות בצפת

ברגע שתגיעו לצפת, תמצאו המון דברים לעשות. בעיר שוכנים מספר אתרים היסטוריים, ביניהם העיר העתיקה, בית הכנסת בצפת ובית הכנסת ראש פינה. בצפת יש גם מספר גלריות ומוזיאונים לאמנות, לרבות הגלריה לאמנות צפת והמוזיאון לאמנות ישראלית. העיר היא גם ביתם של מספר מסעדות ובתי קפה, מה שהופך אותה למקום נהדר לעצור בו לארוחה קלה.

השוואה מהירה

מ ל זְמַן
חריה צפת 2 שעות 30 דקות

סיכום

הנסיעה מחריה לצפת היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתרשם מהמראות. המסלול מישורי יחסית, כך שקל להספיק זמן טוב. בדרך תעברו בכמה מהנופים היפים באזור, ביניהם הים התיכון, רמת הגולן והכנרת. ברגע שתגיעו לצפת, תמצאו הרבה מה לעשות. העיר היא ביתם של מספר אתרים היסטוריים, גלריות אמנות, מוזיאונים ומסעדות, מה שהופך אותה למקום נהדר לחקור וליהנות ממנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן