דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה ממשולים לנהריה?

כמה זמן הנסיעה ממשולים לנהריה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה ממשולים לנהריה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה של הנסיעה ממשולים לנהריה

הנסיעה ממשולים לנהריה היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול לוקח אתכם דרך חלקים מהיפים בישראל, עם נופים מדהימים של הים התיכון והגבעות המתגלגלות של הגליל. בדרך תעברו בכמה מהאתרים ההיסטוריים בארץ, ביניהם העיר העתיקה עכו והמבצר הצלבני עתלית.

למה לצפות בכונן

הנסיעה ממשולים לנהריה היא קלה יחסית, עם מעט פניות או גבעות לניווט. המסלול לוקח אתכם לאורך חופי הים התיכון, עם נופים מדהימים של הים והאזור הכפרי שמסביב. בדרך תעברו בכמה מהאתרים ההיסטוריים ביותר בארץ, ביניהם העיר העתיקה עכו ומבצר עתלית הצלבני. הדרך מטופחת ויש הרבה מקומות לעצור בדרך להפסקה או לקלוט את הדעות. הנסיעה לוקחת אתכם דרך חלקים מהיפים בישראל, עם נופים מדהימים של הים התיכון והגבעות המתגלגלות של הגליל.

דברים שכדאי לראות לאורך הדרך

הנסיעה ממשולים לנהריה לוקחת אתכם דרך חלקים מהיפים בישראל, עם נופים מדהימים של הים התיכון והגבעות המתגלגלות של הגליל. בדרך תעברו בכמה מהאתרים ההיסטוריים בארץ, ביניהם העיר העתיקה עכו ומבצר עתלית הצלבני. כמו כן תעברו בכמה מהעיירות והכפרים הציוריים ביותר בארץ, כמו זכרון יה. עקוב, קיבוץ מעגן מיכאל, וקיבוץ בית אורן. יש הרבה מקומות לעצור בדרך להפסקה או להתבונן בנופים.

העיר העתיקה עכו

אחד משיאי הנסיעה ממשולים לנהריה היא העיר העתיקה עכו. עיר היסטורית זו הייתה פעם בירת הממלכה הצלבנית של ירושלים וכיום היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בעיר שוכנים מספר אתרים היסטוריים, ביניהם המבצר הצלבני עתלית, חומות העיר העתיקה והנמל העתיק.

קיבוץ מעגן מיכאל

קיבוץ מעגן מיכאל הוא יישוב קטן השוכן לחוף הים התיכון. בקיבוץ שוכנות מספר אטרקציות, ביניהן חוף ים, מוזיאון ושמורת טבע. בקיבוץ שוכנים גם מספר מסעדות ובתי קפה, מה שהופך אותו למקום מצוין לעצור בו להפסקה במהלך הנסיעה ממשולים לנהריה.

סיכום

הנסיעה ממשולים לנהריה היא קצרה יחסית ולוקחת קצת יותר משעה. המסלול לוקח אתכם דרך חלקים מהיפים בישראל, עם נופים מדהימים של הים התיכון והגבעות המתגלגלות של הגליל. בדרך תעברו בכמה מהאתרים ההיסטוריים בארץ, ביניהם העיר העתיקה עכו והמבצר הצלבני עתלית. כמו כן תעברו בכמה מהיישובים והכפרים הציוריים בארץ כמו זכרון יעקב, קיבוץ מעגן מיכאל ובית אורן. בין אם אתם מחפשים חופשה מהירה או טיול ארוך יותר, הנסיעה ממשולים לנהריה בטוח תהיה מהנה. למידע נוסף על המסלול ומה אתה יכול לצפות לאורך הדרך, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן