דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה?

כמה זמן הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סקירה כללית של הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה

הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה היא מסע נופי שלוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של ספרד. אורכו של המסלול מעט יותר מ-200 קילומטרים ואורך כשעתיים וחצי. בדרך תעברו בהרי הפירנאים המדהימים, כמו גם בעיירות הציוריות ג'ירונה ופיגוארס. קוסטה בראווה היא רצועת חוף מהממת הממוקמת בפינה הצפון-מזרחית של ספרד. הוא ידוע בחופים המדהימים שלו, בכפרי הדייגים הציוריים ובחיי הלילה התוססים שלו. האזור הוא גם ביתם של כמה ממסעדות פירות הים הטובות ביותר בארץ.

המסלול הטוב ביותר מברצלונה לקוסטה בראווה

הדרך הטובה ביותר מברצלונה לקוסטה בראווה היא דרך הכביש המהיר A-7. מסלול זה לוקח אותך דרך הרי הפירנאים וחולפת על פני העיירות ג'ירונה ופיגרס. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי והיא פשוטה יחסית. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש המהיר C-32. מסלול זה לוקח אתכם דרך האזור הכפרי המדהים של קטלוניה ועובר על פני העיירות אולוט ובניולס. הנסיעה אורכת כשלוש וחצי שעות והיא דרך מצוינת להתרשם מהנוף המדהים של האזור.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה היא מסע נופי שלוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של ספרד. בדרך תעברו בהרי הפירנאים המדהימים, כמו גם בעיירות הציוריות ג'ירונה ופיגוארס. הרי הפירנאים הם רצועת הרים מהממת המשתרעת על הגבול בין ספרד לצרפת. ההרים הם ביתם של כמה מהנופים המדהימים ביותר במדינה. תוך כדי נסיעה בין ההרים, תתפנקו בנופים מדהימים של הפסגות המושלגות והעמקים השופעים.גירונה היא עיר מקסימה הממוקמת בלב קטלוניה. העיר ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, בחיי הלילה התוססים שלה, ובמטבח הטעים. תוך כדי נסיעה בעיר, תתכבדו בנופים מדהימים של העיר העתיקה והקתדרלה הגותית המדהימה. פיגרס היא עיירה מקסימה הממוקמת בלב קטלוניה. העיירה ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, בחיי הלילה התוססים שלה, ובמטבח הטעים. תוך כדי נסיעה בעיר, תתכבדו בנופים מדהימים של העיר העתיקה ושל מוזיאון דאלי המדהים.

השוואה מהירה

מַסלוּל מֶרְחָק זְמַן
הכביש המהיר A-7 200 ק"מ 2.5 שעות
כביש C-32 250 ק"מ 3.5 שעות

טיפים עבור הכונן

כשנוסעים מברצלונה לקוסטה בראווה, חשוב לתכנן מראש. ודא שיש לך מיכל מלא של גז ומפה טובה של האזור. כדאי גם להביא חטיפים ושתייה לנסיעה. כמו כן, חשוב להיות מודעים למהירות המותרת באזור. המהירות המותרת בכביש המהיר A-7 היא 120 קמ"ש, בעוד שהמהירות המותרת בכביש המהיר C-32 היא 100 קמ"ש. לבסוף, חשוב להיות מודעים לתנאי מזג האוויר באזור. הרי הפירנאים עלולים להיות מועדים לירידת שלג כבדה בחודשי החורף, לכן חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני היציאה לדרך.

סיכום

הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה היא מסע נופי שלוקח אותך דרך כמה מהנופים היפים ביותר של ספרד. אורכו של המסלול מעט יותר מ-200 קילומטרים ואורך כשעתיים וחצי. בדרך, תעברו דרך הרי הפירנאים המדהימים, כמו גם בעיירות הציוריות ג'ירונה ופיגוארס. הדרך הטובה ביותר מברצלונה לקוסטה בראווה היא דרך הכביש המהיר A-7. מסלול זה לוקח אותך דרך הרי הפירנאים וחולפת על פני העיירות ג'ירונה ופיגרס. הנסיעה אורכת כשעתיים וחצי והיא פשוטה יחסית. אם אתם מחפשים מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את הכביש המהיר C-32. מסלול זה לוקח אתכם דרך האזור הכפרי המדהים של קטלוניה ועובר על פני העיירות אולוט ובניולס. הנסיעה אורכת כשלוש וחצי שעות והיא דרך מצוינת להתרשם מהנוף המדהים של האזור. בין אם אתם מחפשים נסיעה נופית או נסיעה מהירה, הנסיעה מברצלונה לקוסטה בראווה היא דרך מצוינת חקור את האזור המדהים של קטלוניה. למידע נוסף על האזור, עיין בסרטון YouTube זה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן