דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה מברצלונה להרי הפירנאים?

כמה זמן הנסיעה מברצלונה להרי הפירנאים?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן הנסיעה מברצלונה להרי הפירנאים?

כמה זמן הנסיעה מברצלונה להרי הפירנאים?

הרי הפירנאים הם רכס הרים מדהים המשתרע על פני הגבול של ספרד וצרפת. זהו יעד פופולרי למטיילים, מטפסים וגולשי סקי, אך זהו גם מקום נהדר לחקור בו ברכב. אם אתם מתכננים טיול כביש מברצלונה להרי הפירנאים, אולי אתם תוהים כמה זמן זה ייקח. התשובה לשאלה זו תלויה בכמה גורמים, כולל המסלול שאתה נוסע והמהירות שאתה נוסע. באופן כללי, לוקח בערך 4-5 שעות נסיעה מברצלונה להרי הפירנאים. עם זאת, אם אתם מתכננים טיול כביש נינוח יותר, ייתכן שתרצו לאפשר ליותר זמן.

המסלול הטוב ביותר מברצלונה להרי הפירנאים

הדרך הטובה ביותר מברצלונה להרי הפירנאים היא לקחת את הכביש המהיר A-2. מסלול זה ייקח אתכם דרך הערים סרגוסה ופמפלונה לפני ההגעה לפירנאים. מסלול זה הוא הדרך המהירה והישירה ביותר להגיע להרי הפירנאים מברצלונה.

עוצרים בדרך

אם אתם מחפשים להפיק את המרב מהטיול בכביש שלכם, יש הרבה עצירות בדרך שתוכלו לעשות. סרגוסה היא מקום נהדר לעצור בו לארוחת צהריים, מכיוון שהיא ביתם של כמה מהטאפאסים הטובים ביותר בספרד. פמפלונה היא גם מקום מצוין לעצור בו, מכיוון שהיא ביתם של כמה מהמטבח הבאסקי הטוב ביותר במדינה.

דברים לעשות בפירנאים

ברגע שאתה מגיע להרי הפירנאים, יש הרבה דברים לעשות. האזור הוא ביתם של כמה ממסלולי ההליכה הטובים ביותר בספרד, כמו גם כמה מאתרי הסקי הטובים ביותר במדינה. תוכלו גם לחקור את המערות הרבות של האזור, או לטבול באחד מהמעיינות החמים הטבעיים הרבים של האזור. לא משנה איך תבחרו לבלות את זמנכם בפירנאים, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. אז אם אתם מחפשים יעד נהדר לטיול בכבישים, הרי הפירנאים הם המקום המושלם ללכת אליו. למידע נוסף על הפירנאים, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן