דף הבית » כמה זמן נסיעה » כמה זמן הנסיעה לערוץ האנגלי?

כמה זמן הנסיעה לערוץ האנגלי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הנסיעה לערוץ האנגלי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא

תעלת למאנש הוא גוף מים המפריד בין החוף הדרומי של אנגליה לחוף הצפוני של צרפת. זהו אחד מנתיבי השיט העמוסים בעולם ומהווה יעד פופולרי לתיירים. אבל כמה זמן הנסיעה לתעלה האנגלית? התשובה לשאלה זו תלויה מאיפה אתה מתחיל. המרחק מהנקודה הקרובה ביותר באנגליה לנקודה הקרובה ביותר בצרפת הוא קצת יותר מ-21 מייל (34 ק"מ). עם זאת, אם אתה נוהג מעיר מרכזית בכל אחת מהמדינות, המרחק יכול להיות הרבה יותר גדול.

נסיעה מלונדון לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים מלונדון, בירת אנגליה, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך כשלוש שעות. המרחק הכולל הוא כ-140 מיילים (225 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך המחוזות קנט וסאסקס, לפני חציית מנהרת התעלה לתוך צרפת.

נסיעה מפריז לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים מפריז, בירת צרפת, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך כארבע שעות. המרחק הכולל הוא כ-190 מיילים (306 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך הכפר הצרפתי, לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה.

נסיעה מאמסטרדם לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים מאמסטרדם, בירת הולנד, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך כחמש שעות. המרחק הכולל הוא כ-250 מיילים (402 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך הולנד ובלגיה, לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה.

נסיעה מברלין לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים מברלין, בירת גרמניה, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך כשבע שעות. המרחק הכולל הוא כ-400 מיילים (644 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך גרמניה, הולנד ובלגיה, לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה.

נסיעה ממדריד לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים ממדריד, בירת ספרד, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך בסביבות תשע שעות. המרחק הכולל הוא כ-600 מיילים (966 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך ספרד, צרפת ובלגיה, לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה.

נסיעה מרומא לתעלת למאנש

אם אתם נוסעים מרומא, בירת איטליה, לתעלת למאנש, הנסיעה תארך כ-11 שעות. המרחק הכולל הוא כ-750 מיילים (1207 ק"מ). המסלול ייקח אתכם דרך איטליה, צרפת ובלגיה, לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה.

סיכום

הנסיעה לתעלה האנגלית ממקומות שונים באירופה יכולה להימשך בין שלוש ל-11 שעות, תלוי מאיפה אתה מתחיל. המרחק הכולל יכול לנוע בין 21 מייל (34 ק"מ) ל-750 מייל (1207 ק"מ). המסלול ייקח אתכם בדרך כלל דרך מספר מדינות לפני חציית מנהרת התעלה לאנגליה או צרפת.

שאלות ותשובות

ש: מהי מנהרת התעלה?

א:

מנהרת התעלה היא מנהרת רכבת באורך 50 ק"מ (31 מייל) המחברת את אנגליה וצרפת מתחת לתעלת למאנש. זוהי המנהרה התת-ימית הארוכה ביותר בעולם ומשמשת רכבות נוסעים ומשא כאחד.

ש: האם ניתן לנהוג ברכב דרך מנהרת התעלה?

א:

כן, אפשר לנסוע ברכב דרך מנהרת התעלה. ישנן שתי מנהרות נפרדות, אחת למכוניות ואחת לרכבות, ושתיהן מופעלות על ידי אותה חברה. תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה .

ש: כמה עולה לנסוע דרך מנהרת התעלה?

א:

עלות הנסיעה במנהרת התעלה תלויה בגודל הרכב שלך ובמספר הנוסעים. המחירים מתחילים בסביבות 30 פאונד לרכב עם עד תשעה נוסעים. תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן