דף הבית » כמה זמן נסיעה » מסע רכבת מלונדון לסקוטלנד: כמה זמן זה לוקח?

מסע רכבת מלונדון לסקוטלנד: כמה זמן זה לוקח?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. מסע רכבת מלונדון לסקוטלנד: כמה זמן זה לוקח?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מסע רכבת מלונדון לסקוטלנד: כמה זמן זה לוקח?

נסיעה מלונדון לסקוטלנד ברכבת היא דרך מצוינת לחקור את הממלכה המאוחדת. הנסיעה קצרה יחסית, אורכת כארבע עד חמש שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח. ישנן מספר חברות רכבות שונות המציעות שירותים בין שתי הערים, לכן חשוב להשוות בין האפשרויות השונות הזמינות כדי למצוא את האופציה הטובה ביותר עבורכם.

חברות רכבות

שתי חברות הרכבות העיקריות המציעות שירותים בין לונדון לסקוטלנד הן Virgin Trains ו-CrossCountry. Virgin Trains מפעילה קווים ישירים מלונדון יוסטון לגלזגו סנטרל, אדינבורו וויברלי ואינברנס. CrossCountry מפעילה שירותים ישירים מלונדון פדינגטון לאדינבורו וויברלי וגלזגו סנטרל.

זמני מסע

זמן הנסיעה מלונדון לסקוטלנד תלוי במסלול שאתה לוקח. זמן הנסיעה המהיר ביותר הוא ארבע שעות ועשרים דקות, המוצע על ידי Virgin Trains בשירות הישיר שלהם מלונדון יוסטון לגלזגו סנטרל. זמן הנסיעה מלונדון פדינגטון לאדינבורו וויברלי הוא כחמש שעות ועשרים דקות, בעוד שזמן הנסיעה מלונדון פדינגטון לגלזגו סנטרל הוא כחמש שעות וארבעים דקות.

תעריפים וכרטיסים

עלות כרטיס רכבת מלונדון לסקוטלנד תלויה במסלול שאתה נוסע ובשעה ביום שאתה נוסע. ככלל, ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך הכרטיס יהיה זול יותר. כדאי גם לחפש הצעות מיוחדות והנחות, שכן אלו יכולות לעזור להוזיל את עלות הכרטיס שלך.

השוואה מהירה

מַסלוּל זמן טיול חברת רכבות
לונדון יוסטון לגלזגו סנטרל 4 שעות 20 דקות רכבות בתולה
לונדון פדינגטון עד אדינבורו וויברלי 5 שעות 20 דקות קרוס קאנטרי
לונדון פדינגטון לגלזגו סנטרל 5 שעות 40 דקות קרוס קאנטרי

נסיעה מלונדון לסקוטלנד ברכבת היא דרך מצוינת לחקור את הממלכה המאוחדת. הנסיעה קצרה יחסית, אורכת כארבע עד חמש שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח. ישנן מספר חברות רכבות שונות המציעות שירותים בין שתי הערים, לכן חשוב להשוות בין האפשרויות השונות הזמינות כדי למצוא את האפשרויות הטובות ביותר עבורכם. שתי חברות הרכבות העיקריות המציעות שירותים בין לונדון לסקוטלנד הן רכבות וירג'ין וקרוס קאנטרי. Virgin Trains מפעילה קווים ישירים מלונדון יוסטון לגלזגו סנטרל, אדינבורו וויברלי ואינברנס. CrossCountry מפעילה שירותים ישירים מלונדון פדינגטון לאדינבורו וויברלי וגלזגו סנטרל. זמן הנסיעה מלונדון לסקוטלנד תלוי במסלול שאתה לוקח. זמן הנסיעה המהיר ביותר הוא ארבע שעות ועשרים דקות, המוצע על ידי Virgin Trains בשירות הישיר שלהם מלונדון יוסטון לגלזגו סנטרל. זמן הנסיעה מלונדון פדינגטון לאדינבורו וויברלי הוא בסביבות חמש שעות ועשרים דקות, בעוד זמן הנסיעה מלונדון פדינגטון לגלזגו סנטרל הוא כחמש שעות וארבעים דקות. עלות כרטיס רכבת מלונדון לסקוטלנד תלויה במסלול שאתה לקחת והשעה ביום שאתה נוסע. ככלל, ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך הכרטיס יהיה זול יותר. כדאי גם לחפש הצעות מיוחדות והנחות, שכן אלו יכולות לעזור להפחית את עלות הכרטיס שלך. אם אתה מחפש דרך נוחה ונוחה לנסוע מלונדון לסקוטלנד, אז לקחת את הרכבת היא אפשרות מצוינת. עם מספר מסלולים שונים וחברות רכבת לבחירה, אתה בטוח שתמצא את המסע המושלם עבורך. אז למה שלא תזמינו את הכרטיס עוד היום ותתחילו לתכנן את הטיול?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן