דף הבית » כמה זמן נמשך » כנר על הגג: כמה זמן זה נמשך?

כנר על הגג: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כנר על הגג: כמה זמן זה נמשך?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כנר על הגג: סקירה קצרה

כנר על הגג הוא מחזמר עם לחן מאת ג'רי בוק, מילים מאת שלדון הרניק וספר מאת יוסף שטיין, המבוסס על סיפוריו של שלום עליכם. הוא מתרחש בחיוור ההתיישבות של רוסיה הקיסרית ב-1905 ומספר את סיפורו של טביה, אב לחמש בנות, ואת ניסיונותיו לשמור על מסורותיו הדתיות והתרבותיות היהודיות, שכן השפעות חיצוניות פוגעות בחיי המשפחה. ההפקה המקורית בברודווי של המופע, שנפתחה ב-1964, הייתה המחזמר הראשון שעבר 3,000 הופעות.

כמה זמן נמשך כנר על הגג?

כנר על הגג נפתח בברודווי ב-22 בספטמבר 1964 ונסגר ב-2 ביולי 1972 לאחר 3,242 הופעות. זה היה המחזמר הארוך ביותר בתקופתו, שעבר את השיא הקודם, My Fair Lady, בלמעלה מ-500 הופעות. זה היה גם המחזמר הראשון שהציג יותר מ-3,000 הופעות.

הצלחת התוכנית

כנר על הגג זכה להצלחה עצומה, הן מבחינה ביקורתית והן מבחינה מסחרית. הוא זכה בתשעה פרסי טוני, כולל המחזמר הטוב ביותר, והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר. זה היה גם שובר קופות, והכניס יותר מ-10 מיליון דולר בהרצה המקורית שלו.

מורשת התוכנית

כנר על הגג הפך לקלאסיקה של התיאטרון המוזיקלי האמריקאי. הוא זכה לתחייה בברודווי ארבע פעמים, ועובד לסרט, אופרה ובלט. הוא גם הוצג באינספור הפקות אזוריות וחובבות ברחבי העולם.

דעה אישית

כנר על הגג הוא אחד ממחזות הזמר האהובים עלי בכל הזמנים. אני אוהב את המוזיקה, הסיפור והדמויות. זוהי קלאסיקה נצחית שמדברת לאנשים מכל הגילאים והרקעים. זה מופע שימשיך להופיע וליהנות ממנו עוד שנים רבות.

טייק אווי מפתח

  • כנר על הגג נפתח בברודווי ב-22 בספטמבר 1964 ונסגר ב-2 ביולי 1972 לאחר 3,242 הופעות.
  • זה היה המחזמר הארוך ביותר בתקופתו, שעבר את השיא הקודם, My Fair Lady, בלמעלה מ-500 הופעות.
  • הוא זכה בתשעה פרסי טוני, כולל המחזמר הטוב ביותר, והיה מועמד לשלושה פרסי אוסקר.
  • הוא זכה לתחייה בברודווי ארבע פעמים, ועובד לסרט, אופרה ובלט.
  • זוהי קלאסיקה נצחית שמדברת לאנשים מכל הגילאים והרקעים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן