דף הבית » כמה זמן נמשך » כמה זמן נמשך פסטיגל 2020?

כמה זמן נמשך פסטיגל 2020?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך פסטיגל 2020?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה פסטיגל 2020?

פסטיגל 2020 הוא אירוע שנתי החוגג את התרבות והמורשת של ישראל. זהו פסטיבל בן שבוע המתקיים בעיר תל אביב וכולל מגוון פעילויות, הופעות ואירועים. האירוע מאורגן על ידי משרד התרבות והספורט הישראלי ומתקיים בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט. בפסטיגל 2020 יתקיימו מגוון מופעים, לרבות מוזיקה, מחול, תיאטרון ועוד. כמו כן יתקיימו מגוון פעילויות לילדים ולמבוגרים כמו סדנאות יצירה, שיעורי בישול וטורנירי ספורט. באירוע ישתתפו גם מגוון רוכלים המוכרים אוכל ישראלי מסורתי ומזכרות.

כמה זמן נמשך פסטיגל 2020?

פסטיגל 2020 יימשך שבעה ימים, מה-24 ביולי ועד ה-1 באוגוסט. האירוע יתחיל ביום שישי ה-24 ביולי ויסתיים ביום שישי ה-1 באוגוסט. במהלך תקופה זו יתקיימו מגוון פעילויות והופעות במהלך השבוע.

יום שישי, 24 ביולי

האירוע יתחיל ביום שישי, 24 ביולי עם מגוון פעילויות והופעות. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, לרבות מוזיקה ישראלית מסורתית, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

שבת, 25 ביולי

בשבת, 25.7, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום ראשון, 26 ביולי

ביום ראשון, 26.7, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום שני, 27 ביולי

ביום שני, 27.7, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום שלישי, 28 ביולי

ביום שלישי, 28.7, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום רביעי, 29 ביולי

ביום רביעי, 29 ביולי, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום חמישי, 30 ביולי

ביום חמישי, 30.7, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות לאורך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

יום שישי, 31 ביולי

ביום שישי, 31 ביולי, יתקיימו מגוון פעילויות והופעות במהלך היום. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים.

שבת, 1 באוגוסט

האירוע יסתיים ביום שבת ה-1 באוגוסט במגוון פעילויות והופעות. יתקיימו מגוון מופעים מוזיקליים, וכן הופעות של אמנים בינלאומיים. כמו כן, יתקיימו מגוון סדנאות יצירה ושיעורי בישול לילדים ולמבוגרים. פסטיגל 2020 בטוח יהיה אירוע מרגש החוגג את התרבות והמורשת של ישראל. עם מגוון פעילויות והופעות המתקיימות במהלך השבוע, בטוח שיהיה משהו לכולם ליהנות. אז סמנו את היומנים שלכם והקפידו להשתתף בפסטיגל 2020!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן